Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
absque_dubio schreef:Ik heb wel het één en ander gelezen waarbij ik 100% begrijp dat iemand met de grond gelijk word gemaakt, dat diegene dan in de problemen kan komen met haar bedrijf of priveleven maakt mij niks uit.
Boontje komt om zijn loontje. Eigen schuld, dikke bult. Dubbel en dwars verdient. Kies maar.![]()
Zoals met het verhaal van de DA in dit topic, dat vind ik dan weer erg sneu.
Bokt kan inderdaad heel veel invloed op je leven hebben, maar vaak is het maar zo hoe ver je het zelf laat komen.
daffodil schreef:Onzin.....er staan tig goeie ervaringen tegenover! Een bedrijf kan best een stootje hebben hoor, de webshops die hier op bokt negatief besproken zijn, bestaan ook nog en doen goeie zaken.
En moedwillig een bedrijf om zeep helpen is iets heel anders dan je ervaring delen.
daffodil schreef:Dat mag, maar dan zou volgens jouw beredering elke minder goeie recensie op een eetsite dus ook niet kunnen?
Waves schreef:Als het een goed bedrijf is waar iemand door wat dan ook toevallig een keer een slechtere ervaring heeft dan komen er snel genoeg reacties van mensen die wel positieve ervaringen hebben. dat zie je met die Shires en ook bij andere bedrijven zie je dat vaak gebeuren hier op Bokt en inderdaad op bijvoorbeeld restaurantsites zoals Iens.
Als je genoeg positieve klanten hebt dan overleeft je bedrijf een slechte recensie wel. Daarnaast kan je als serieus bedrijf juist waardevolle informatie krijgen van ontevreden klanten. Die Shire recensie zou ik zeker wat mee doen als dat mijn bedrijf was. Gratis marketing onderzoek, niks mis mee!
Waves schreef:Als het een goed bedrijf is waar iemand door wat dan ook toevallig een keer een slechtere ervaring heeft dan komen er snel genoeg reacties van mensen die wel positieve ervaringen hebben. dat zie je met die Shires en ook bij andere bedrijven zie je dat vaak gebeuren hier op Bokt en inderdaad op bijvoorbeeld restaurantsites zoals Iens.
Als je genoeg positieve klanten hebt dan overleeft je bedrijf een slechte recensie wel. Daarnaast kan je als serieus bedrijf juist waardevolle informatie krijgen van ontevreden klanten. Die Shire recensie zou ik zeker wat mee doen als dat mijn bedrijf was. Gratis marketing onderzoek, niks mis mee!
Tallie1979 schreef:Dit is een topic wat een typisch voorbeeld is van hoe je met 1 reactie een bedrijf naar de klöte krijgt..
[VVDD] Shire buitenrit, een grote teleurstelling