phormicola schreef:De voorbeelden die jij aanhaald zijn typische 'had je de regels maar moeten lezen' dingetjes. Iedereen weet dat je op HAW vooral kritiek moet leveren (al is het maar het eeuwige 'draai je tenen naar binnen') en dat je op RIJ-ITP vooral ook elkaar mag ophemelen.
Wat een vervorming van de HAW regels
. Op RT-HAW ben je niet verplicht om 'kritiek' te geven, je mag ook complimenten geven maar deze moeten rijtechnisch onderbouwd zijn. Tevens zijn herhalingen niet de bedoeling... Dus eeuwig tenen naar binnen draaien is ook niet toegestaan op HAW.Verder is bokt idd in al die jaren enorm gegroeid. En hoe groter hoe complexer en hoe complexer hoe meer regels je nodig hebt. Maar dit wilt nog steeds niet zeggen dat er geen plaats is voor gezelligheid op bokt.
@ Ayasha: OW's blijven zes maanden staan.
Ik had een topic waarin ik specifiek vroeg om de leeftijd waarop mensen van bokt hun konijn was overleden. Begon iemand in het topic over het feit dat zij er al een topic over had geopend, maar dat ging over de invloed van omgeving en verzorging op de leeftijd van een konijn. In mijn ogen 2 heel verschillende topics. De mod had het andere topic in mijn ogen dus niet gelezen en het mijne op slot gegooid. Toen ik een pb'tje naar de mod stuurde met een nette uitleg en netjes de vraag of het soms terug open kon, heeft ze dat ook direct gedaan
Ze doen het niet met kwaad opzet, maar ik denk dat sommige mods gewoon gigantisch veel werk hebben...
.