Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Het paardengedeelte is af en toe ook best heftig, maar er word niet gediscrimineerd of what ever....
Frantic schreef:we zitten dus op 1 lijn FS! fijn!
Nou moet er nog een knopje om bij het beheer van dit PAARDENFORUM!
Noem het geen paardenforum meer of geef iedereen zijn eigen plek.
Frantic schreef:we zitten dus op 1 lijn FS! fijn!
Nou moet er nog een knopje om bij het beheer van dit PAARDENFORUM!
Noem het geen paardenforum meer of geef iedereen zijn eigen plek.
Frantic schreef:Ben ik met je eens Sarabande, maar ik heb wel eens meegekeken op Fokt en schrok wel hoe "men" daar danwel met elkaar omging....
Erg respectloos, en daar zit volgens mijn bescheiden mening dan weer helemaal geen Moddie!
Maar het is wel een paardenforum, dat zeker weten....
Nu nog de gulden middenweg weten te vinden......
Echwel schreef:Maar die emotie is er voor alle fokkers ook voor Fokkers van andere rassen en daar wordt door andere fokkers wel eens aan voorbij gelopen.
Uberhaupt de emotie als een van je eigen fokproducten het in de sport geweldig doet en mensen je alleen maar afzeiken..
Maar dat is niets in vergelijking tot de onderwerpen buiten de paardgerelateerde topics, daar komt discriminatie enz gewoon voorbij
Frantic schreef:En dat pagina's lang.... telkens weer, op iedere pagina 5 posten van dezelfde poster..... overal om zich heen hakkent en maar weer dezelfde standpunten neer kwakken...
Maar dat zijn er helaas dus veel meer dan 1.....
Echwel schreef:Sorry het was mij te heftig om niet te reageren..
Echter men mocht zigeuners afschilderen als hellevegen, mijn antwoord wat idd ook niet netjes was maar wel weergaf hoe mensen denken is weggehaald..
Echwel schreef:Je kunt als het je ergert er ook voor kiezen niet deel te nemen aan zulke topics of nog beter als het je niet aanstaat op het kruisje in de rechterbovenhoek te drukken.
Als je die topics juist opzoekt terwijl je weet dat iemand daar ook reageert krijg je een wisselwerking.