Stuur zelf pb'tjes en krijg ze ook wel.
En ik feliciteer idd ook bokkers als ze jarig zijn...niet allemaal maar ik pik er wat uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faux schreef:Maar een soort 'dwangmatig' mensen aanklikken in de ledenlijst en zoeken naar iets om een complimentje over te geven omdat we zo nodig de sfeer moeten verbeteren?Nee.
EngeltjeS schreef:Even een updateof een berichtje met positief nieuws.
Ik zou iemand een PB sturen, maar wou even haar paardengedeelte bekijken. En wat blijkt? Ze heeft een van mijn lievelings paarden, die ik uit het oog was.
Wauw!
vagolijntje schreef:mooi topic, jarigen stuur ik vaak een pb, heb op mijn eigen verjaardag ook wat pb's gehad vond ik erg aardig.
Ik stuur zowiezo wel eens een willenkeurige bokker een pb, moet zeggen niet altijd leuke reacties terug
MarJon schreef:Ik doe ook mee!
Er loopt ook een topic over complimenten aan mekaar geven in de speelkamer!
Is mischien ook wle leuk?
Citaat:...wie zal ik eens een pb verzenden...
Citaat:Kiest u eens alle een nummer van een t/m 9, dat tesamen wordt de gelukkige bokker. Maken er nu boktlotto van, wordt steeds leuker.
Faux schreef:Uiteraard, ik stuur zelf ook weleens een complimenteus PB naar iemand.Maar nu leest iemand dit en denkt: ja leuk! Ik ga een wildvreemde een PB sturen! Afijn, je klikt het profiel aan van iemand die je niet kent, gaat dat profiel lezen op zoek naar iets waarmee je die gene zou kunnen becomplimenteren.. "Oh haar paard is echt een schatje! Laat ik dat maar sturen dan."
Dat idee. Dat vind ik echt.. heel ráár eigenlijk.