Frantic schreef:Citaat:Daar gaat het toch niet om? De optie is er, ik en veel anderen vinden het handiger alleen ik denk dat het nóg handiger kan.
Dan kan ik dat toch gewoon zeggen zonder commentaar van "dan doe je het toch anders" "Dan kijk je toch niet" etc.
Dingen kunnen ook verbeterd worden.
Dat is ook de bedoeling van deze vraag, klopt.
Maar er voelen zich mensen schijnbaar door bedreigt in hun Boktbestaan?
Die persoonlijke aanvallen laat ik aan een Moddie over, ken de mensen niet dus kan mij er alleen over verbazen dat ze zich zo opwinden over een eventuele aanpassing van de indeling....
En ik snap niet waarom jij je zo druk maakt over niet paardgerelateerde topics

Je kan in Actieve topics toch ook al kritisch kijken naar de plaats van de topics, dan zie jij al dat je dus die topics niet aan hoeft te klikken.
Ik reageer bijna nooit in paardgerelateerde dingen, vaak omdat mijn mening/ervaring er soort van al staat of ik neem er gewoon de moeite niet voor.
Ik heb een hele fijne vriendenkring opgebouwd dmv HK's, want niet alleen hebben wij allemala iets met paarden te maken maar ook iets anders wat ons naar elkaar trekt.
Dus ik zou het jammer vinden als daar verandering in zou komen.
Ik zie trouwens ook genoeg paardgerelateerdetopics die mij enorm irritereb. (welk dekje staat het mooist op mijn paard, welke naam voor mijn paard, welke kleur bandages/peesbeschermers enz enz)