Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:Probleem met heel veel aannames die gedaan worden is dat mensen lang niet alle informatie hebben.
Zo zijn de meeste beslissingen vanuit het moderatorteam gebaseerd op klachten of verzoeken van gebruikers. Alleen blijven deze klachten en verzoeken achter de schermen waardoor veel gebruikers het gevoel hebben dan we het allemaal maar zelf verzinnen.
Bokt is er voor de gebruikers en we doen ook ons best om het voor iedereen zo prettig mogelijk te maken maar met zoveel gebruikers is het helaas onmogelijk om het iedereen 100% naar de zin te maken.
Katja schreef:Een waarom hij niet en ik wel vraag kunnen we niet beantwoorden omdat sancties naar andere gebruikers niet besproken worden.
Soms kan het zijn dat het voor die persoon de eerste OW is waardoor die zonder gevolgen is en niet op FZ komt. Soms is iemand nog niet aangesproken op de manier van reageren en krijgt die persoon eerst een pb in plaats van direct een OW het is moeilijk om daar een zinnig antwoord op te geven omdat ieder geval anders is.
Adil18 schreef:Als je twijfelt aan de objectiviteit van een mod dan kun je altijd contact opnemen met een hoofdmod hierover of als het een hoofdmod betreft met Eline.Het valt me niet alleen bij mij op, maar ook bij andere gebruikers, sommige kunnen alles roepen en komen er ongestraft mee weg, en andere....Tja, het blijft mensenwerk en Moddies zijn ook maar mensen, maar de objectiviteit van de Moddies laat imo vaak te wensen over....
8nnemiek schreef:Jemig, als je niks leuks te zeggen hebt, zeg dan niks.
8nnemiek schreef:En nog vervelender vind ik dat mensen tegenwoordig blijkbaar geen eigen mening meer mogen hebben, tenzij dat toevallig de politiek correcte mening is
chevax schreef:Communicatie en begrip komt van twee kanten. Er wordt hier nu veel op de moderators gemopperd. Het team probeert, zoals Katja uitlegt, Bokt voor iedereen zo prettig mogelijk en toegankelijk te houden.
Citaat:Nogmaals, in het team wordt alles goed besproken en op basis van afwegingen worden beslissingen genomen.
Citaat:en het is nu eenmaal niet mogelijk om het iedereen naar de zin te maken, alhoewel het team daar wel heel erg veel moeite en tijd in stopt.
Menino schreef:'t gaat dan wel om een traumatische gebeurtenis waar je je automatisch al van distancieert, als mensen dan ook gaan twijfelen aan je verhaal wordt dat alleen maar versterkt en is de kans dat iemand de goede stappen onderneemt alleen maar kleiner.