Shadow0 schreef:rommulus schreef:en misschien een paar tip's om bokkers het makkelijker te maken om bokt zo efficiënt mogelijk te kunnen gebruiken bv:
de stipjes kwestie (het mag niet maar word nog steeds gedaan)
mensen die moeite hebben met de zoekmachine te gebruiken (als dat er al niet is)
Op zich is dat geen verkeerd idee, maar het staat of valt met de bereidheid van mensen om even te lezen, even na te denken voor ze de vraag op bokt smijten. Als mensen geen zin hebben om ook maar iets van moeite te doen om te kijken of er al eerder iets geschreven is, dan maken alle tips van de wereld niet uit, want die worden dan toch niet gelezen.
idd hier valt en staat alles mee dan
maar als er van de duizenden bokkers 100 het lezen heeft het tenminste nog een beetje nut gehad

ik dacht hier eigenlijk aan gezien er zoveel bokkers zijn die niet uit de zoek functie komen
maar goed als mensen niet willen lezen dan word het um niet
tja misschien een online team samen stellen voor bokkers die er niet uit komen (als een soort van vraag bak) maar dat word een hoop werk (en daar is fz eigenlijk al voor)
zie niet wat ik fout doe met die opmerking maar ja.
. Daarnaast vind ik het absoluut niet praktisch, een topic dat dan misschien 60 pagina's bevat gaan doorspitten. 
En als iemand kwetsende niet toelaatbare posten verwijderd of veranderd, heb ik begrepen dat mods die nog kunnen teruglezen en ook nog kunnen "beboeten". Dus ik zie het probleem niet zo.