Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:zijn er daar nu nog geen ow's of bans....... en mag iedereen elkaar daar gewoon ongenuanceerd de pan ik hakken........
ben er eigenlijk wel benieuwd naar!
KiWiKo schreef:dipstaartje schreef:het forum waar je niet onzichtbaar mag zijn omdat het een open en eerlijk forum is.
moet je kijken hoe de beheerders zich hier aan melden
2x raden
een forum is pas open en eerlijk als er geen geheime kamertjes zijn![]()
![]()
bonnefooi schreef:Ik vind wel dat je als beheerder van een forum altijd onafhankelijk moet zijn en op bepaalde fora's gebeurd dat niet.
En ben je tegen of het niet helemaal eens met de beheerder dan wordt je gewaarschuwd of eraf geknikkerd en dat vind ik dus niet kunnen.
Of je krijgt de hele clan tegen je.
En er zijn er genoeg die dan in de reet van de beheerder gaan zitten om maar te mogen blijven.
Kuggur schreef:Ik zie het hele probleem eigenlijk ook niet zo, als een bepaald forum je niet bevalt log je er toch gewoon niet op in.
Bij een groot en populair forum als bokt is een moderator beleid met sancties onvermijdelijk. Ik vindt de regels van bokt niet slecht, je krijgt uitgebreide waarschuwingen voor er naar zwaardere maatregelen wordt gegrepen als een ban. Hey, ik neem zelf vaak geen blad voor de mond, maar ben nog nooit geband.
bonnefooi schreef:Ik vind wel dat je als beheerder van een forum altijd onafhankelijk moet zijn en op bepaalde fora's gebeurd dat niet.
En ben je tegen of het niet helemaal eens met de beheerder dan wordt je gewaarschuwd of eraf geknikkerd en dat vind ik dus niet kunnen.
En er zijn er genoeg die dan in de reet van de beheerder gaan zitten om maar te mogen blijven.
Tallie1979 schreef:bonnefooi schreef:Ik vind wel dat je als beheerder van een forum altijd onafhankelijk moet zijn en op bepaalde fora's gebeurd dat niet.
En dat is iets wat ik nooit begrepen heb, hoe kan je jezelf zo naar beneden halen??
Ook daarvan heb ik genoeg voorbeelden gezien.. Onder het mom van "een vriendengroepje" maar er is er wel 1 die de lakens uitdeelt.. En ze zijn allemaal bang om eruit gelazerd te worden dus lopen ze zonder eigen mening mee met de beheerder!
Nou, schiet mij maar lek, maar als je echt zulke goede vrienden bent, kan je alles tegen elkaar zeggen, en dan is er niet 1 op een "machtspositie"