Het schietgeluid verraad de jagers snel genoeg.
Maar het gaat dus om normaal reageren, dus geen opmerkingen over katten neerknallen zonder of met jachtvergunning

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingeb0rg schreef:Mijn mening is, dat katten lekker naar buiten kunnen! ik bedoel waarom niet. Wij gaan ook niet binnen zitten, ook wij kunnen onder een auto komen, ontvoerd worden, enz enz enz. Dus ach, laat de extremisten lekker zeuren zou ik zeggen!
Thioro schreef:Citaat:lijkt me dat op kattenliefhebberfora toch wel een middel zal zijn gekomen?
Ik denk het niet.
Nu heb ik wel maar met 1 kattenforum ervaring, maar daar vreet het volledige forum je op als je het waagt te zeggen dat je kat buiten komt. Zo'n 'oplossingen' worden daar niet direct geopperd, maar als iemand meld dat z'n kat buiten gestorven is krijgt hij/zij wel 100000 keer te horen dat hij de kat maar had moeten binnenhouden.
Erg eigenlijk.
ingeb0rg schreef:O nee! daar ben ik het ook zeker niet mee eens. Wij hebben goed contact met al onze buren, op het moment dat onze kat loopt te schijten in hun tuin, of de boel vernield, mogen ze van ons gerust een plens water gooien. Daar hebben wij totaal geen problemen mee, dat wij onze kat buiten laten lopen. Hoeft de buurt geen hinder van te vernemen!
ingeb0rg schreef:Wij wonen op een rijtje, waar van de 8 huizen, 12 katten zijn. Iedereen in de buurt heeft contact met elkaar, en we weten van elkaar hoe of wat. Wat is dan het hele probleem?
Chiqa schreef:Discussies
Op BB onstaan soms levendige discussies. Dat is helemaal niet erg, maar als je aan zo'n discussie deelneemt, onthou dan dat deze alleen constructief blijft als iedereen ook oog blijft houden voor het standpunt van anderen. Discussieer met respect voor andermans mening en behandel anderen zoals je zelf graag behandeld zou worden, dan blijft BB het gezellige forum dat het is.
Duidelijker kan het toch niet?
ingeb0rg schreef:of dat het aangereden kan worden? dat is toch onze verantwoordelijkheid als baas zijnde?
ingeb0rg schreef:Maar dat weet de eigenaar zelf ook wel natuurlijk, maar dat betekend niet dat zulke reacties gepast zijn.
Ayasha schreef:Is dat niet zo'n band die je dier binnen je tuin houd, de halsband communiceert met een draadje oid dat je onder/op de grond spant?