Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:01

Cayenne, ik dacht laatst nog dat het Bokt team wel in de handjes mag knijpen met jou!

Verder waardeer ik het altijd als mensen je willen helpen en hun kennis willen delen. Dat dit soms niet altijd zo tactvol is maakt mij niet zo uit als ik er maar van kan leren.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:57

Cayenne schreef:
*valt door verbazing van stoel en klimt er weer op*
Dank je wel! :) Ik doe m'n best!

Kan u zo van uw stoel zien vallen van verbazing. Welkom bij de vereniging der verbaasde bokkers.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:01

Potverdikkie, hoe ze Canjer opgevangen heeft
En Goyha, omdat ze haar mening respectvol kan verwoorden, zelfs in het heetst van de strijd :P

delerium

Re: Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:08

ik heb respect voor iedereen, tenzij iemand mijn respect echt verliest en dan moet je ver gaan (als het om modzaken gaat) of ik ben het heel snel kwijt (dierenmishandelig etc).

Er zijn wel een paar (veel) bokkers waarvoor ik nog een beetje méér respect heb;
-TurdusMerula; weet altijd precies de goede dingen te zeggen, geweldig mens :j
-FaberSmid; omdat hij wijs is. Niet alleen qua kennis; maar hij durft zijn eigen inbreng te bekritiseren en dingen aan te nemen.
-Bellatrix; ik denk dat ik maar weinig mensen ken die zo in en in goed zijn
-coydog; is een heel goede vriendin van me niet zonder reden
-iefke; zij weet wel waarom.
-Arabesk; nooit gemeet maar idealen zo nastreven vind ik dapper :j

Maar zo kan ik die lijst lang maken. Heel lang.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:07

Toen ik begon te lezen had ik mijzelf voorgenomen om vooral niet te beginnen met namen noemen, maar ik wil er toch wel ééntje noemen. Maya! Vooral omdat ze mij in het begin nogal vaak heeft gered én om de duur dat zij mod is geweest.
Ok, vooruit en nog ééntje dan: Ibbel om al haar goede raad, wijsheid etc!

Verder zijn er genoeg bokkers die ik volg en vind ik het vooral boeiend om te lezen hoe verschillende partijen met paarden (en elkaar!) omgaan.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:08

Kiwiko......mijn heldin. :D

Marilyn_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:11

Ik heb denk ik voor iedereen wel respect. Iedereen heeft toch wel een goede kant ;)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:24

MoonChloe schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ben ik al genoemd of moet ik mezelf noemen? :(:)

_O-

Ik vind dat iedereen hier op bokt respect moet verdienen, gewoon omdat het soms (of meestal als je wil) echt overleven is hier :))

Maargoed, ik wil toch wel iemand noemen, Jilleroo, dat vind ik nou echt een topwijf!

*bloos* bedankt ^^

ik heb niet echt 1 persoon die boven anderen uitsteekt, ik vind iedereen wel cool ( behalve penny meisjes, die kan ik afschieten)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:28

A_lette schreef:
Toen ik begon te lezen had ik mijzelf voorgenomen om vooral niet te beginnen met namen noemen, maar ik wil er toch wel ééntje noemen. Maya! Vooral omdat ze mij in het begin nogal vaak heeft gered én om de duur dat zij mod is geweest.
Ok, vooruit en nog ééntje dan: Ibbel om al haar goede raad, wijsheid etc!

Verder zijn er genoeg bokkers die ik volg en vind ik het vooral boeiend om te lezen hoe verschillende partijen met paarden (en elkaar!) omgaan.

Plaatst u gerust de anderen namen ook, die zitten nu vast en zeker met spanning te wachten. Wat een humor uw schrijven, zie u zich al verbijten wel reageren maar geen namen vermelden hilarisch.

Mienky_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:32

Koudbloed Kim en Silence.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:21

Bij deze toch maar een top "10", let wel willekeurige volgorde:
Modie en Nombrado, omdat die hun eigen theorie en praktijk beleven ongeacht wat anderen ook schrijven.
Kadankovitch, Horseyfries, Huertecilla, Professor, Moll en Mindfields, omdat die zo inhoudelijke proza kunnen schrijven.
Kiwiko, omdat die zo overheerlijk dwars is.
Arabesk, omdat die hoefnatuurlijk zo trouw volgt.
Hoefnietnatuurlijk, CherokeeChum en Scoxxx, voor hun ijzers die ze in het vuur schrijven.
Beheer, moderatoren, bezwaarcommissie (en die ik vergeet), omdat die bokt en de bokkers geleiden.

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:28

hier nog een KoudbloedKim zeker idd zo op de goede weg mede door haar paard....echt toppie...en mensen met handicap die toch weer paardrijden waar ik al verschilende verhalen gelezen heb. en dat niet iedereen zonder taalfouten schrijft daar lees ik overheen.(hier zelfde probleem namelijk)
JE KAN HET LEZEN DUS WAAROM ALTIJD ZULKE PROBLEMEN EROVER MAKEN !! :n -:(- _-:(
daar geen woorden voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:33

voor arabesk zeker weten! Hoe zij met de paardje somgaat en hoe zij erover denkt! Ik kan me daar in vinden!! Hoe zij het verdigd voor het paardwelzijn enzo! Al krijgt ze heel bokt over zich heen! Super!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:15

Ben van niemand fan, maar ik vind Kiwiko wel een stoer wijf, lekker nuchter en duidelijk, heerlijk!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 23:20

Fijn om te zien dat jullie mensen blij maken in m'n topic.
Was al het gerel behoorlijk zat, dacht toen, laat ik eens een positief topic maken! :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:24

Cayenne schreef:
Sammie krijgt van mij wel een eervolle vermelding, want respect dat die het met mij volhoud.
We zitten elkaar wel af en toe flink dwars geloof ik :')

<3 <3 <3 Ik heb een fan :D :D <3 <3 <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:36

Kiwiko omdat ze zich altijd zo sterk overal doorheen slaat en de geweldige uitspraken van haar (iets met het keukenkastje inkneden haha).
En omdat ze zo lekker gewoon recht door zee is..

KoudbloedKim vanwege haar enthousiasme en band met haar geweldige paard.

Bellatrix omdat ze altijd een lief woord over heeft voor iemand die het nodig heeft.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 00:15

Ik zie dat ik door 2 mensen ben genoemd. :o

Bedankt Avelien, dat vind ik lief van je. :*
Ik moet zeggen dat ik voor alle mensen in ons topic wel respect heb. :j

Delerium, ik denk niet dat ik nog iets kan zeggen tegen je wat je nog niet weet...

Verder heb ik respect voor iedereen die veel heeft meegemaakt en nog meemaakt in zijn of haar leven en toch doorgaat en vecht.

gohyaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 11:33

Heino schreef:
Potverdikkie, hoe ze Canjer opgevangen heeft
En Goyha, omdat ze haar mening respectvol kan verwoorden, zelfs in het heetst van de strijd :P

Dank je "Heino".
Met jou kan je ook heel goed een discussie aangaan,kan goed met je praten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:45

FaberSmid: heerlijk kritisch, ook naar zichzelf, verstandig, een vakman vol humor.
KiWiKo: eerlijk, knettergek, wars van autoriteiten en gezag, maar ze vecht zich overal doorheen.
Arabesk: stáán voor waar je in gelooft, en ondanks alles wat je over je heen krijgt, vriendelijk blijven, en steeds weer in discussie gaan op een respectvolle manier. Ik vind het knap, het getuigt van een grote innerlijke kracht.
Ayasha: omdat je voor Pret gegaan bent, en haar niet hebt willen veranderen, maar samen met haar knokte voor een beter leven, en nog wat persoonlijke redenen. Ik vind je een super mens.
Nerwen: Life isn't about waiting for the sun to shine, it's about learning how to dance in the rain......
Russel: ik ben het lang niet altijd met je eens, maar je bent een geweldig mens met een groot en warm hart.

En voor jullie allemaal geldt: ik kan het grondig met jullie oneens zijn, en een ogenblik later huil ik van het lachen met jullie. :+:

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:47

koudbloedkim :)
polly_ :)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:45

Mijn stem gaat naar Pharagirlke, nu bekend onder de naam:Ayasha, jij bent imo een echt natuurlijk talent kwa rijden, moet soms hard lachen om je directheid, je rebelse gedrag, en je bent zo`n flapuit(en laat ik dat nu net zo zijn). *\o/* +:)+

Daarnaast mag ik graag de discussies lezen van: Huertecilla en Arabesk, beiden staan als een huis voor hun eigen mening, en onderbouwen het goed. Daar heb ik respect voor! *\o/*

Voor de rest heb ik respect voor iedereen hier die zich menselijk en inlevend kan gedragen, en respect blijft houden voor de ander. *D En mensen met humor hebben helemaal een streepje voor bij me. :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:50

Leuk al die namen met rede te lezen, is net een voorstelronde.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:56

Dank je wel voor diegene die mij/ons genoemd hebben :o

Ik heb respect voor de bokkers die ook respectvol omgaan met mij :j

En voor de meiden die dankzij Bokt irl vriendinnen met mij geworden zijn. Maar die weten dat zelf wel ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:02

Ik denk dat iedereen wel iets moois heeft wat complimenten of respect verdient, aangezien hier eigenlijk alleen maar de bekende namen genoemd worden: deze bokkers zijn bekend en hier weten mensen veel over, je komt ze veel tegen etc. Als je de andere ''stillere'' bokkers ook zo zou meemaken zouden ze allemaal iets moois hebben wat opvalt, dat weet ik zeker. :)