Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwartwitje schreef:Ik kan me zo even geen voorbeeld herinneren van een avatar die we te grof bevonden, maar het is allicht ooit een keer voorgekomen.
IKbenEllen schreef:Zwartwitje schreef:Ik kan me zo even geen voorbeeld herinneren van een avatar die we te grof bevonden, maar het is allicht ooit een keer voorgekomen.
Ik wel, dat was een afbeelding van Hitler of in ieder geval duidelijk een Duitse Nationalist incl. swastika. Diegene heeft toen ook een OW / ban gekregen. Maar wie het was.... geen idee![]()
Die ava vond ik ook wel wat ver gaan, maar verder... leven en laten leven
Anoli schreef:Is dat niet die ava dat er een hond in de auto zit en er 1tje naast hard mee rent, en dan uiteindelijk die hond in de auto er zelf via het raampje uitspringt en door de snelheid van de auto 3-4 keer over de kop rolt...
ikdoemaarwat schreef:leuk juist avatars die eruit springen
er zijn al teveel van die penny-avatars
en grofheid is niks vergeleken bij fok of partflock en andere fora's
ik weet dat mijn avatar ook niet alleraardigst is
maar of mensen zien er de humor van in
of wie de schoen past trekken hem aan
LecyTinker schreef:FaberSmid schreef:Misschien gaat mijn avatar ook wel te ver voor bokt? Het logo van de Nederlandse Hoefsmid Vereniging ging wel te ver. Maar alle logo's van alle hoefsmid verenigingen weer niet?
wat heb jij een leuke avatar!!! wil ik ooooook!!!!!!
slimmerik schreef:Ik ook.... vind hem nog viezer als wat dan ook, eerlijk gezegd