Hé Apple, je bent toch niet vergeten om van alle pagina's en topics achter de schermen een printscreen te maken? Zodat je er gewoon nog eens naar kunt kijken, als je afkickverschijnselen te zwaar worden .
Anoniem
Geplaatst: 02-03-10 18:29
Jammer Apple, een van de weinige echte moddie's, eentje die normaal mee post en ook nog reeel moddie was. Maar ook een leuke bokker..., je bent er nog.
Apple! Ik wilde je eigenlijk 2 keuzes aanbieden vandaag.. Maar ik ben te laat zie ik... Je had namelijk of groen kunnen blijven of rood mogen worden. Beide natuurlijke kleuren van apples Naamswijziging niet toegestaan.
KARL! JIJ ZOU ELINE EN BART BANNEN! Je hebt je taak niet goed volbracht....
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 02-03-10 20:50
Apple schreef:
Ik ga gewoon lekker een beetje undercovermodden en irritant temmen enzo
Jij had het toch zo druk??? Vergeet de kredietcrisis niet he, hij is er nog steeds
Ik snap niet hoe jullie Apple hebben kunnen laten gaan!! Had dat een andere mod extra taken gegeven om Apple op te vangen... Maar Apple weg...? NEE!
Vraagje: De meesten verliezen hun baan dankzij de kredietcrisis dus vertel eens... Apple, wat voor baan doe jij dan dat jij er juiste werk door krijgt?
friendly
Geplaatst: 03-03-10 00:58
Ik had ineens een brainwave. Als we allemaal de ava van Slimmerik overnemen, zou ze dan weer groen worden?