Is Bokt doorgedraaid?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:00

Iemand krijgt niet zomaar een OW en iedereen hoort gelijk behandeld te worden dus ook MD. Jammer dat hij besloten heeft te stoppen met het topic maar dat is zijn beslissing. Maar ook hij hoort op zijn vingers getikt te worden als hij buiten het boekje gaat dus hebben de mods goed gehandeld waarschijnlijk. Dus mensen maak je niet zo druk de wereld vergaat niet. Er zijn ergere dingen zoals sven die goud misloopt :+

An1985

Re: Is Bokt doorgedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:11

Ik vind het ook heel jammer dat zijn topic op slot is! Ik volgde het met veel plezier!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:15

Citaat:
heel down to earth...... MD is uitgerangeerd in de springwereld....... hij doet niet meer mee.......... neemt niet weg dat hij veel bokkers op weg kan helpen, dat absoluut!!!

En dit is dan zo'n voorbeeld..... sorry, maar is dit normaal om iemand 'uitgerangeerd' te noemen, iemand de kwalificatie te geven dat "hij er niet meer toe doet"?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:19

Cayenne schreef:
Wat is daar kinderachtig aan als iemand persoonlijk wordt of zelfs begint te schelden? :)

In het echte leven kan je ook niet bij iedere vervelende opmerking die er gemaakt wordt gaan lopen peeuwen bij iemand. Schouders ophalen en het topic negeren. Wordt volwassen zou ik zo zeggen en over het algemeen wordt er iemand lastig gevallen op bokt, die reageert een keer minder netjes en die krijgt een ow.
De treiterbakken blijven altijd buiten schot.

Heb bij een aantal mods de indruk dat ze behoorlijk g**len op de "macht" die ze hebben en nogal gevoelig zijn voor vriendjes politiek. Dat komt dan wel weer overeen met het echte leven ;)

Jannepauli, vind dat ook niet netjes als mensen dat zeggen, het is logisch dat de persoon in kwestie dan een sneer terug geeft. Dat hoeft wat mij betreft ook niet op een ow uit te draaien.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:22

Tja, en als bokt nu de regeltjes blijft hanteren zullen ze hem ook nog eens een OW met dagban moeten geven.... Heeft nl zijn OW besproken....

Het zal niet meevallen om de regels te blijven hanteren en niet met twee maten te meten.....

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:48

nowornever schreef:
Iemand krijgt niet zomaar een OW en iedereen hoort gelijk behandeld te worden dus ook MD. Jammer dat hij besloten heeft te stoppen met het topic maar dat is zijn beslissing. Maar ook hij hoort op zijn vingers getikt te worden als hij buiten het boekje gaat dus hebben de mods goed gehandeld waarschijnlijk. Dus mensen maak je niet zo druk de wereld vergaat niet. Er zijn ergere dingen zoals sven die goud misloopt :+

Is ook heel ernstig ja.

Wel vind ik dat je in sommige situaties de bekrompen denkwijze van "gelijke monniken gelijke kappen" best mag laten varen. Heel eerlijk: ik vind het een verademing om op bokt iemand te hebben met praktijkkennis en hij heeft zijn nut allang bewezen. Zo grof was ie niet hoor.

Dat hokjesdenken......

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:43

Zo...en dan is het nu mijn beurt om iets te zeggen. Ten eerste heb ik geen ban gekregen en waren de Mods ook niet tegen me, of hebben het topic op slot gezet uit eigen beweging.
Daar heb ik ze zelf om gevraagd, en dat hebben ze gewoon beantwoord. Ik heb ook helemaal niets tegen bokt, alleen ken ik mezelf en als iemand mij een sneer geeft, dan geef ik hem terug.
Zoals ik bijvoorbeeld nu tegen KiWiKo zeg dat het nog altijd veel beter is om uitgerangeerd te zijn, als uberhaupt nooit ingerangeerd! Maar goed....dat zal wel nooit uit mijn karakter verdwijnen, en de kans is groot dat me dat op een dag een ban gaat opleveren.
Maar....ik heb zoveel goeie reactie's ontvangen sinds ik gestopt ben met dat topic, dat ik zojuist besloten heb om de moderators te vragen om dat topic gewoon weer open te doen, mijn OW te accepteren en we zien wel wanneer ik een ban krijg. Want dat ik die op een dag ga krijgen, daar twijfel ik eigenlijk niet aan, omdat de opmerkingen waar ik de ban voor kreeg, niet op de man gespeeld waren maar meer in het algemeen. Dit topic en al die positieve berichtjes hebben me mijn mening doen herzien. Of de Mods er op in gaan, weet ik ook niet, maar mocht het wel zo zijn, dan vind ik het belangrijk dat iedereen weet dat ze dat niet gedaan hebben omdat ik gestopt ben of de OW ingetrokken hebben. Mijn beweegreden is vooral de vele gebruikers die er blijkbaar veel aan hadden....en, ook wel, om niet degene die het leuk vonden dat ik weg was hun zin te geven, want dat zou hun gedrag alleen maar bevorderen. Dus na dit schrijven, ga ik de mods vragen om het topic weer open te doen, zonder enige consessies van de kant van bokt.
Wil ik nog een ding zeggen...ThePast03 zn reactie's hier geven het beste aan waarom ik reageerde zoals ik deed. En KiWiKo dr opmerking liet zien waar ik al weken mee te maken heb.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:47

Fijn Marcel, dat je weer terugkomt!! Ik vond je topic juist zo interessant! IK hoop dat je nog lang blijft zonder ban! :D

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:49

Fijn dat je terugkomt!
Ik was namelijk nog niet klaar met jou! ~~}> :))

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:51

+:)+ Good to see you back ;-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:53

Jippie, Fijn dat je weer terug bent Marcel!!!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:54

*\o/*

*gaat als een gek de rest van dat topic bijlezen*

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 16:58

Fijn Marcel!
Je weet via de pb hoe ik erover denk en ik vind het klasse dat je Bokt niet verlaat. Een kanjer ben je! +:)+

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:00

Ik vond je al een hele toffe vent Marcel maar na deze reactie nog veel meer!!

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:02

Hartsikke leuk al die reactie's en wat ik echt zeldzaam heb, is iets wat jullie voor elkaar hebben gekregen. Ik voel me zeer verlegen door al jullie geweldige reactie's. (en het waren er echt veel! Mijn hele postbus zit vol). Maar nu hopen dat de mods ook net zo vergevingsgezind zijn, en begrip hebben voor hoe het allemaal begonnen is.

Elsskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:11

Ik was er al helemaal aan gewend, sávonds lekker doorlezen.
Beetje chips erbij.
Net of je nu in een leegte valt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:13

Ik kan het echt waarderen dat je er weer bij bent Marcel. Ook fijn dat je een korte uitleg wilde geven over hoe en wat. :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:14

:D Ik vind zo mooi dat er ineens een boel mensen aan het balken sjouwen geslagen zijn.
Deed ik ook al wel maar ik leg ze nu ook weleens anders neer. Is voor mijn paard alleen maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:23

AnneGTI, en dat is in 9 jaar bokt nog niet eerder voorgekomen en het zou zonde zijn als dat nu weer net zo snel zou stoppen als het begonnen was.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:28

Nou MD ik vind het ook prettig dat je gewoon verder gaat waar je was gebleven!
Is gewoon een heel leuk topic om te lezen.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:37

Yes *\o/* *\o/* +:)+
Wij gaan door,heb me in al die jaren nog nooit op BOKT zo in een topic verdiept gehad.
Ik was gister al bang dat ik nog héél véél moest bijlezen...tot ik vanmorgen zag ...dat het gesloten was....

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:44

*\o/* *\o/* *\o/*

yeahhh back on track

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:59

Moet eerlijk bekennen dat ik je nu voor het eerst in een topic tegenkom, maar hierdoor vind ik je wel gelijk een errug interessante vent +:)+ +:)+ +:)+ Ga je topic ook maar eens volgen :j

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 18:02

Hij is open jongens dus brand maar weer los! (heb vanavond een keer de hele avond tijd :D )

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 18:40

ik bemoei me nooit met OWs en dit soort zaken, maar wou toch even zeggen dan dat ik me hier volledig bij aansluit.

Top van je Marcel dat je je vrije tijd hier zo insteekt. Het is mooi om te zien dat iemand die echt verstand van zaken heeft de tijd neemt om wat minder begaafde mensen een stapje verder te helpen. Verfrissende verandering van het in de grond trappen van mensen door mensen die vooral zichzelf heel goed vinden, maar verder eigenlijk ook niet zoveel spannends te melden hebben.