Sani schreef:Ik snap dat het een fout was en nu aangepast is?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Zegt wss meer over jou dan over de TS.
Fiffill schreef:@ Appieee: ik vond 'machtspelletje' nogal een groot woord in deze context. En verder, zie mijn tekst hierboven.
Snader schreef:We weten nu wel dat het jou niks kan schelen.
Sammie schreef:Snader schreef:We weten nu wel dat het jou niks kan schelen.
Kijk en zo'n opmerking vind ik nu jammer.
Appieee schreef:Fiffill schreef:Zegt wss meer over jou dan over de TS.
Jeuj, daar gaan we weer!![]()
Wat vind jij trouwens veel mensen negatief hier?
Dat zegt waarschijnlijk meer over de jou dan over de betreffende Bokkers!![]()
![]()
Fiffill schreef:@ Appieee: ik vond 'machtspelletje' nogal een groot woord in deze context. En verder, zie mijn tekst hierboven.
Als je iets beter had gekeken had je gezien dat ik mezelf daar inmiddels al in hersteld had.
Citaat:Een mailtje was achteraf (zoals altijd) handiger geweest, maar ik wist op dat moment nog niet eens of het werkte.Zoals je kan lezen in mijn eerste bericht, ging ik ervan uit dat het al bekend was! Het leek mij dan ook belangrijk om het juist onder de aandacht te brengen bij degenen die er nog niet van op de hoogte waren. Mooi dat het opgelost is!
Snader schreef:Het is gewoon frustrerend dat als je goedbedoelde hulp aanbiedt, mensen je voor van alles uitmaken.Ook vind ik het erg denigrerend dat je er zo lacherig over doet in mijn richting. Nee, dat praat mijn reactie niet goed. Maar het was natuurlijk wel te verwachten, actie is reactie.
Snader schreef:Lia_ schreef:Wat is er erg aan dat mensen weten in welke straat je woont???
Je adres bekend maken is een keuze. Het gaat mij erom dat niet veel mensen beseffen dat hun adres bekend is.