Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:Maar gaat het er hier nou om of hij Sjef of Sjefke genoemd mag/wilt worden of omdat er opeens een nieuwe regel werd uitgeroepen? Ik denk dat sommigen in dit topic het een stapje te ver nemen.
friendly schreef:Maar gaat het er hier nou om of hij Sjef of Sjefke genoemd mag/wilt worden of omdat er opeens een nieuwe regel werd uitgeroepen? Ik denk dat sommigen in dit topic het een stapje te ver nemen.
WildWings schreef:Hee phara, de ondertoon in je posts vind ik nogal denigrerend.. zou dat niet een reden voor je zijn om op een wat prettigere manier te discussieren misschien?Ik weet nog wel berichten van jou van vroeger die toch zeker minstens zo denigrerend zijn als iemand 'Sjefke' noemen, en geen idee of die in de HKtopics van de PP staan of ergens anders.. dat interesseert me niet, ik denk alleen dat je zelf misschien ook wat op je eigen 'taal' moet letten als jij vindt dat je ten alle tijden moet voorkomen dat iets denigrerend kan overkomen.
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat je dit topic doelloos vindtJij komt hier binnen al roepende dat Sjefke denigrerend is, terwijl het werkelijke topic er voornamelijk over gaat over het zomaar instellen van een regel zonder duidelijke aankondiging hiervan. Jij brengt zelf de discussie over of 'Sjefke' een denigrerende term is of niet op gang, vandaar dat ik je dus wijs op het doel van dit topic..
pharagirlke schreef:WildWings schreef:Hee phara, de ondertoon in je posts vind ik nogal denigrerend.. zou dat niet een reden voor je zijn om op een wat prettigere manier te discussieren misschien?Ik weet nog wel berichten van jou van vroeger die toch zeker minstens zo denigrerend zijn als iemand 'Sjefke' noemen, en geen idee of die in de HKtopics van de PP staan of ergens anders.. dat interesseert me niet, ik denk alleen dat je zelf misschien ook wat op je eigen 'taal' moet letten als jij vindt dat je ten alle tijden moet voorkomen dat iets denigrerend kan overkomen.
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat je dit topic doelloos vindtJij komt hier binnen al roepende dat Sjefke denigrerend is, terwijl het werkelijke topic er voornamelijk over gaat over het zomaar instellen van een regel zonder duidelijke aankondiging hiervan. Jij brengt zelf de discussie over of 'Sjefke' een denigrerende term is of niet op gang, vandaar dat ik je dus wijs op het doel van dit topic..
En het nut van je eerste alinea is ?......
Ik zeg dat dat denigrerend over kan komen.En er waren er al voor me die dat opperde.
Adil18 schreef:En daarom tik je een ander op de vingers voor 'Sjefke' terwijl deze persoon geen bijbedoelingen had...?
pharagirlke schreef:Adil18 schreef:En daarom tik je een ander op de vingers voor 'Sjefke' terwijl deze persoon geen bijbedoelingen had...?
Ieder mag zijn of haar mening geven toch?Ik vind dat idd denigrerend. En sowieso zie ik het nut er niet van.
pharagirlke schreef:En het nut van je eerste alinea is ?......
Ik zeg dat dat denigrerend over kan komen.En er waren er al voor me die dat opperde. De mod legde al uit dat het vnl om respect gaat, en dat men respect moet hebben voor elkaar is een regel op bokt.
pharagirlke schreef:Adil18 schreef:En daarom tik je een ander op de vingers voor 'Sjefke' terwijl deze persoon geen bijbedoelingen had...?
Ieder mag zijn of haar mening geven toch?Ik vind dat idd denigrerend. En sowieso zie ik het nut er niet van.
WildWings schreef:friendly schreef:Maar gaat het er hier nou om of hij Sjef of Sjefke genoemd mag/wilt worden of omdat er opeens een nieuwe regel werd uitgeroepen? Ik denk dat sommigen in dit topic het een stapje te ver nemen.
Het gaat hier over een modopmerking die mijn inziens gewoon te ver gaat door een eigen verzonnen 'regel' aan te kondigen en te dreigen met OW's aan de hand van deze schijnbaar nieuwe regel. Daarop volgde de uitleg van een moderator en ja, nu hebben we inmiddels al een wat bredere discussie
KoudbloedKim schreef:Poeh, wat loopt het hier weer uit de hand.
Ik denk dat het 'probleem' ligt bij het feit dat er uit de post van die mod een bepaalde dreiging te halen valt.
"Als jij of wie dan ook dit doet, gebeurd er dat en dat..!!"
En aangezien sommige mensen niet tegen 'autoriteit' kunnen, komen er topics als deze.
Karl66 schreef:Voor zover het nog niet duidelijk was, het doel van deze hulk is om mensen waar nodig aan te kunnen spreken, omdat ze andere bokkers uit proberen te lokken met de naam Sjefke. Het gebruik houdt niet voor iedereen automatisch een OW in. Hopelijk is de onduidelijkheid daarmee opgelost.
pharagirlke schreef:Doe jij dat wel WildWings? Want IMO heb je op dit moment zelf al geen recht van spreken meer zeg ma.