Hhhm ik heb er ook stiekem wel eens aan zitten denken. Je zou het niet verwachten (ik denk niemand eigenlijk
).
Maar mod zijn lijkt me best leuk. 
Al die stomme kleine penny kinderen bang maken, topics die ik niet leuk vind sluiten, een oogje dichtknijpen bij een leuke rel, and so on.
Ik bedoel, ik zit op school toch 2 a drie uur per dag achter de pc. Als ik een (potentieel) reltopic tegenkomen (ben erg goed in het herkennen van die dingen) kan ik naast de boel even wat opstoken meteen even wat waarschuwingen en ow's uitdelen aan de personen die ik niet aardig vind. Erg handig lijkt me dat, als er ergenst een leuk topic is en er word getemd, ben je meteen op de hoogte. 
Even het lijstje checken:
Karl66 schreef:Het aantal Boktjaren is niet echt een criterium. Iemand moet voldoende berichten geplaatst hebben, zodat wij ons een beeld van die persoon kunnen vormen. Daarvoor moet je een bepaalde tijd actief zijn, maar verder is het geen criterium.
Alle potentiële mods gaan door een aantal beoordelingsrondes en daarvoor zijn een aantal criteria:
Communicatief vaardig
Een mening goed kunnen beargumenteren
Voldoende aanwezig
Discreet
Etc.
De gunfactor is ook niet echt een gunfactor, het is meer dat bekenden van teamleden eerder opvallen en dus sneller genoemd worden als potentiële mod. Maar die mensen gaan net zo goed door de beoordelingsrondes en moeten net zo goed aan de criteria voldoen.
Nou ik ben echt wel communicatief vaardig ik bedoel ik praat de hele dag door.
Als ik wat zeg, bijvoorbeeld jij bent een irritante kleine snotneus dan baseer ik die mening ook echt ergenst op, het profiel bijvoorbeeld, de breezah taal, de verzonnen pennyverhalen etc. en dan leg ik dat ook uit. 
Discreet ben ik zeker, je kunt mij gerust een verheim vertellen bijvoorbeeld. Ik vertel het dan gewoon aan iedereen, in plaats van dat ik egoïstisch ben en het voor mezelf houd of het alleen aan een paar mensen vertel.
En bovenal, ik ben meer dan voldoende aanwezig!!! 
Mischien wil sok dan gezellig met mij het jeugdhonk doen? Vooral jeugd in the picture vind ik dikke pret!
Het lijkt me nu wel duidelijk dat ik absoluut niet geschikt ben als mod.
Maar ter compensatie, bokt word een stuk leuker met mij in het groen, zeker weten.
Nog kleinere lettertjes, mijn interpretatie van leuk kan verschillen met die van sommige bokkers.
Dus ik zal vast mijn sollicitatiebrief plus cv insturen, dan kan ik op mijn 18e verjaardag meteen in het groen.