Yamcha schreef:Hmm soms wel hoor, Chiqa.
Als mensen iets niet wíllen begrijpen, komen ze namelijk met de meest vreemde aannames, en leggen je van alles in de mond, om maar niet te hoeven begrijpen wat je écht bedoelt. Je zou toch eens te zwaar zijn voor je paard, of je hond staat toch eigenlijk niet onder appèl...... Vooral als mensen heel defensief reageren, moet ik soms echt op mijn handen gaan zitten.
Klopt, maar dan s het aan jou om de wijste te zijn. Vorige week opende ik een topic over kritiek ontvangen over het gewicht van je huisdier. Mén wat een commentaar wat voelen mensen zich aangesproken. Ik werd ook aangevallen (Althans zo kan je het zien) dat ik mijn hond ook niet kon opvoeden en werd verwezen naar mijn oude topic toen ik met mn handen in het haar stond omdat ze mn cd collectie had gesloopt.
Alleen maakte dit persoon een grote vergissing, onderwerp was omgeaan met kritiek laat ik nu juist in dit topic heel goed omgegaan te zijn hiermee.....
Mensen vinden het volgens mij ook leuk om aannamens te nemen, vraag me niet waarom, maar ze doen het.
Kijk eens naar dit topic;
een TS die weer eens niet tegen kritiek kan, gaat lopen bleren dat ze het expres doet, en om een slotje eist.
Wat moet je hier nu mee? Ja wat mij betreft is het dan over en klaar, volgende keer zal dit persoon geen reactie meer krijgen zo snel.
Maar dit zegt imo alles over een TS die niet tegen kritiek kan, waardoor een topic helemaal niet loopt zoals het hoort.
En dat is eigenlijk zonde want je kan ook je leerstof dr uithalen.