grootste bokt mysterie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: grootste bokt misterie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:06

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:10

Ah toch Iris, dat is idd het topic met de uitleg van Miep. Ik dacht dat het verwijderd was.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:12

En wat/wie was Farbenfroh precies?
Heb al ge zoek-functiëd en het is dus een 1 april grap?
En die mis ik elk jaar om één of andere reden!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:13

:) Ik moest er laatst aan denken en toen had ik het alsnog gevonden. Kon me niet voorstellen dat het het laatste half jaar ofzo weggehaald was.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:14

madelief88 schreef:
Ja ik zie wel kort uitgelegd dat ze dus heel Bokt voor de gek had gehouden, maar hoe is dat dan aan het licht gekomen? Echt wel erg hoor..

Miep had hele erge dingen verzonnen, en heel gedetailleerd. Zelfs een adres gegeven waar kaatjes naar gestuurd konden worden.
Maar op de een of andere manier zijn er mensen achterdochtig beginnen worden. Uiteindelijk heeft Heike haar telefoonnummer te pakken kunnen krijgen, hoe weet ik niet meer. Normaal gezien zal je nooit worden lastiggevallen via de telefoon omwille van wat je op bokt zegt (zelfs als ze weten dat het niet waar is), maar omdat het topic zo'n grote impact had op bokkers (een tijdje eerder was er écht een bokker gestorvan aan de gevolgen van kanker, Dorine ) heeft Heike toch polshoogte genomen. En zo is de aap uit de mouw gekomen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:14

Laatst bijgewerkt door Iris82 op 14-12-09 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:17

ik wil dit even meelezen :)

even herinneringen ophalen :)

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:18

Wow das heftig !

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:21

Ik vind het verhaal van Miep erg heftig...

Farbenfroh is wel briljant :') kende ik ook nog niet (ben dan ook pas lid sinds 2007)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:21

Bah, ik weet dat een x-aantal jaar geleden een meisje op een ander forum ook zoiets bedacht had. Sorry, ik vind dat echt misselijkmakend..

xKatleentjex schreef:
Miep had hele erge dingen verzonnen, en heel gedetailleerd. Zelfs een adres gegeven waar kaatjes naar gestuurd konden worden.
Maar op de een of andere manier zijn er mensen achterdochtig beginnen worden. Uiteindelijk heeft Heike haar telefoonnummer te pakken kunnen krijgen, hoe weet ik niet meer. Normaal gezien zal je nooit worden lastiggevallen via de telefoon omwille van wat je op bokt zegt (zelfs als ze weten dat het niet waar is), maar omdat het topic zo'n grote impact had op bokkers (een tijdje eerder was er écht een bokker gestorvan aan de gevolgen van kanker, Dorine ) heeft Heike toch polshoogte genomen. En zo is de aap uit de mouw gekomen.

Had ik inmiddels ookal gevonden, maar ik werd er niet echt wijzer uit, moet ik verder kijken als de eerste 2 pagina's?
Bah, ik weet toevallig dat er des tijds op een andere (kinder) site/forum ook een meisje was die dat dus ook bedacht had. Ook helemaal gedetaileerd enz enz. Maar het komt toch altijd uit. Zoiets misselijk om te doen..
Iris82 schreef:
LauEef schreef:
En wat/wie was Farbenfroh precies?
Heb al ge zoek-functiëd en het is dus een 1 april grap?
En die mis ik elk jaar om één of andere reden!

[EA-CO] Informatie topic voor testers Farbenfroh

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:22

Pokemon was idd geweldig grappig :D

Miep was té erg voor woorden :(

RK... kan er nóg boos om worden aangezien zij dus never nooit niet daar iets mee te maken heeft gehad :( :(

Farbenfroh... beide voetjes ingetrapt... oh wat voelde ik me in mijn eer aangetast want ook MIJN slagzin stond er tussen :P _O-

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:24

Briljant die Farbenfroh actie!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:25

RK ben ik ook nog niet van overtuigd............ volgens mij had zij er inderdaad niks mee van doen, maargoed ook dat zullen we nooit weten :)

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:25

Haha jaaa echt te geweldig melig, er was nog iets dat sloeg ook echt de slag, nu moet ik nog eens hard nadenken wat dat ook alweer was

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:27

jemig, dat hele verhaal van Carmen (Miep). Ik zit nu ook even met grote ogen naar mijn beeldscherm te kijken.
Dat van RK snap ik niet helemaal..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:29

Pokemon: Ik kan me nog steeds NIET voorstellen dat dat niet gewoon iemand met voorkennis was. Het MOET imo een Bokker geweest zijn, maar blijkt dus uiteindelijk van niet. Ik vind het zo jammer dat ze van de aardbodem verdwenen is. (Edit: ik zou haar zo graag nog een x iets op Bokt zien schrijven. Of al was het maar een terugblik.)

Miep: Daar word ik nog steeds erg boos om

RK: Echt een donderslag bij heldere hemel. Groot gemis voor Bokt.

Farbenfroh: Ik kon me gewoon niet voorstellen dat daar zoveel mensen intrapte. :')

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 19:35

Wie is RK

Maar die Miep enzo is wel opgelost... Ik (en ik denk nog veel meer bokkers) ben meer nieuwschierig wie Pokemon nou eigenlijk was... Kan je daar nergens achter komen wie dat nou eigenlijk was??

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:39

Pokemon, ben ik heel nieuwsgierig na :j zeker wie het nu is, een paar jaar later, ervanuitgaande dat het geen SA van een bokker is ;)

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:40

Ik schrik wel een beetje van die Miep, dat dat niet egt is.
pff ze heeft nog geluk dat ze geen pfeiffer heeft gehad is egt geen pretje kan ik je vertellen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:42

RK was een user die veel postte. Altijd veel advies gaf enz. Opeens had ze een ban voor onbepaalde tijd omdat ze op een account van een moderator ingebroken had (naar het schijnt) en de forumgedeeltes van de moderators las. Voor veel mensen is het een mysterie omdat a) niemand het van haar verwacht had b) sommige mensen zeggen dat het helemaal niet klopt.

Tis nu niet de bedoeling natuurlijk om die discussie weer naar boven te halen, maar meer zodat je een idee hebt waar het over gaat.

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:45

Iris82 schreef:
RK was een user die veel postte. Altijd veel advies gaf enz. Opeens had ze een ban voor onbepaalde tijd omdat ze op een account van een moderator ingebroken had (naar het schijnt) en de forumgedeeltes van de moderators las. Voor veel mensen is het een mysterie omdat a) niemand het van haar verwacht had b) sommige mensen zeggen dat het helemaal niet klopt.

Tis nu niet de bedoeling natuurlijk om die discussie weer naar boven te halen, maar meer zodat je een idee hebt waar het over gaat.

en c) je mocht het niet meer over RK hebben. Al je berichten werden verwijdert als die over RK gingen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:45

aagje26 schreef:
Wie is RK

Een soort Voldemort volgens de mod's, een Zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
In ieder geval in de tijd rondom en na haar ban.

Iedereen die iets over de kwestie zei of in een profiel of onderschrift zette, werd daarop aangesproken door de mod's. Topics over het onderwerp gingen meteen op slot, evenals topics over andere onderwerpen waarin mensen off-topic gingen over RK. Posts over RK werden verwijderd.
Er is toen door het team heel duidelijk gemaakt dat zij niet meer bestond en dat de zaak ook zo behandeld moest worden.

Heel naar geval dus. Niemand weet hoe het precies zat en welke beschuldigingen en verklaringen van beide kanten nu wel of niet waar waren, want daarover mocht (mag?) niet gesproken of gespeculeerd worden.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 19:46

Oke bedankt....

Maar is er nou niets hoe we achter de Pokemon kunnen komen??

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:51

oproepjes plaatsen? :') Bokt most wanted lijstje maken en op MP en bij de ponyclubs posten? :P :')

Nee, dat zal helaas naar alle waarschijnlijkheid een mysterie blijven.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:52

Volgens mij ben ik toch nog echt een jonkie op bokt want ik weet nergens niks van.

Pokemon is wel grappig en de 1 april grap ook maar de rest niet echt.