Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madelief88 schreef:Ja ik zie wel kort uitgelegd dat ze dus heel Bokt voor de gek had gehouden, maar hoe is dat dan aan het licht gekomen? Echt wel erg hoor..
LauEef schreef:En wat/wie was Farbenfroh precies?
Heb al ge zoek-functiëd en het is dus een 1 april grap?
En die mis ik elk jaar om één of andere reden!
xKatleentjex schreef:Miep had hele erge dingen verzonnen, en heel gedetailleerd. Zelfs een adres gegeven waar kaatjes naar gestuurd konden worden.
Maar op de een of andere manier zijn er mensen achterdochtig beginnen worden. Uiteindelijk heeft Heike haar telefoonnummer te pakken kunnen krijgen, hoe weet ik niet meer. Normaal gezien zal je nooit worden lastiggevallen via de telefoon omwille van wat je op bokt zegt (zelfs als ze weten dat het niet waar is), maar omdat het topic zo'n grote impact had op bokkers (een tijdje eerder was er écht een bokker gestorvan aan de gevolgen van kanker, Dorine ) heeft Heike toch polshoogte genomen. En zo is de aap uit de mouw gekomen.
Iris82 schreef:LauEef schreef:En wat/wie was Farbenfroh precies?
Heb al ge zoek-functiëd en het is dus een 1 april grap?
En die mis ik elk jaar om één of andere reden!
[EA-CO] Informatie topic voor testers Farbenfroh
Iris82 schreef:RK was een user die veel postte. Altijd veel advies gaf enz. Opeens had ze een ban voor onbepaalde tijd omdat ze op een account van een moderator ingebroken had (naar het schijnt) en de forumgedeeltes van de moderators las. Voor veel mensen is het een mysterie omdat a) niemand het van haar verwacht had b) sommige mensen zeggen dat het helemaal niet klopt.
Tis nu niet de bedoeling natuurlijk om die discussie weer naar boven te halen, maar meer zodat je een idee hebt waar het over gaat.
aagje26 schreef:Wie is RK