Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:Als degene die daarover begonnen zijn daadwerkelijk niet begrijpen waar het over gaat dan kunnen ze mij of een andere moderator daar altijd een pb over sturen maar ik vermoed dat het in de meeste gevallen we duidelijk is.
Katja schreef:Allereerst wil het niet zeggen dat als jullie er niets van zien dat er noodzakelijk geen sancties zijn uitgedeeld in eerder genoemde topics. We doen geen uitspraken over sancties naar gebruikers alleen de bans worden gemeld op FZ maar het kan dus zo zijn dat het lijkt alsof er niets gebeurd met een bepaalde post terwijl dat wel degelijk zo kan zijn.
Katja schreef:Het bespreken van trainingstechnieken, het niveau op wedstrijden en ervaringen met handelsstallen zijn in onze ogen iets anders dan het bespreken en belachelijk maken van bijvoorbeeld het uiterlijk van een (ex-)Bokker.
Hierbij maakt het overigens niet uit of iemand wel of niet op Bokt zit of heeft gezeten.
Citaat:ik denk dat ze niet helemaal 100% in orde is, dat kan haast niet anders. Alleen iemand met een aangetast verstand laat het zo ver komen...
Nadir schreef:[Als ik zeg dat ik mijn buurvrouw een dikke koe vind dan krijg ik daar geen OW voor. Maar als ik zeg dat een bokker een dikke koe is dan krijg ik daar wel een OW voor.
ThePast03 schreef:Waarom in vredesnaam zou je willen zeggen dat iemand een dikke koe is?
Of iets vergelijkbaars.
Ik vind het nogal een verschil of je aangeeft niet kapot te zijn van de trainingsmethode van de heer SJ of dat je zegt dat je hem een arrogante kwal vindt.
Dat eerste kan een leuke discussie opleveren, de tweede is een persoonlijke mening die normale mensen meestal gewoon voor zich houden.
Wil je perse nare dingen over een bokker zeggen doe dat dan via pb, msn of skype, dan roddel je tenminste proffesioneel.
Nadir schreef:Daar gaat het helemaal niet om.
Het gaat er om dat de regels krom zijn.
KiWiKo schreef:waarom mag edward/anky wel afgezeken worden en een voller persoon niet?
dat is wel heel duidelijk wat er zo af en toe gebeurd.......
draver170 schreef:Sommige bokkers kunnen erg scherp uit de hoek komen. We moeten wel bedenken dat iedereen anders is en anders met paarden omgaat. Ik vind dat iedereen zijn mening mag geven maar niet iemand persoonlijk moeten aanvallen. Bokt moet leuk blijven door met elkaar dingen te delen en door verschillende meningen een passend antwoord voor jou te vinden. Jammer als er teveel afgezeikt wordt.
ThePast03 schreef:Of er wel of niet sancties zijn uitgedeeld is iets wat wij gewoon niet weten, aangezien niet iedereen al meerdere ow's op zijn naam heeft staan.