In dit geval is er gewoon een topic (discussie) gestart waarin iemand aangeeft zich ergens aan te ergeren, om te beginnen kun je natuurlijk reactie's op je topic verwachten, die kunnen instemmend zijn, maar dat hoeft niet.
Deze site, Bokt, is in mijn ogen wat je noemt een 'community', en dat heeft overeenkomsten met het echte leven in die zin dat je de mensen leert kennen doordat iedereen zich op zijn eigen unieke manier manifesteerd, zoals je dat in het dagelijks leven met de mensen om je heen ook doet.
Als ik bijvoorbeeld nooit iemand met 'u' aanspreek maar iedereen altijd standaard met 'je' en 'jij' en op een dag kom ik iemand tegen die dat bij mij doet en ik zeg dat ik dat belachelijk vind zal mijn omgeving (ervan uitgaande dat zij niet alleen maar met mij meekletsen en enige mate van intelligentie hebben) tegen mij zeggen "dat doe je zelf ook de hele tijd, waar heb je het over?".
Wij zijn hier met wat teveel om je dergelijke details van de medeforummers te kunnen herinneren, maarrrr kunnen wel in de berichtgeschiedenis van iemand kijken naar de wijze waarop hij of zij zich hier manifesteerd.
En vervolgens zeggen, "hey

Daar is toch niks mis mee? Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.