Ik heb dat ook heel vaak maar wat ik ook heel vaak heb is dat ik wel een hele reactie heb getypt en het dan wil plaatsen en dan pakt bokt hem niet direct en dan zegt mijn computer de webpaging is verlopen en dan is dus alles weer weg en dan denk ik nou plaats ik het ook niet opnieuw. Wat ook irritant is als je op verzenden klikt en elke keer krijgt er is een nieuwe reactie lees deze eerst en dat dan 6 keer achter elkaar
Hebben jullie dan ook dat je ergens bent en je bedenkt een leuk onderwerp voor op bokt en dan ben je thuis, zit je achter de computer om het er dan ook op te zetten.. en dat je je dan bedenkt: Nee... toch maar niet.
Zqw39
Geplaatst: 19-10-09 11:40
Ik heb het ook heel vaak, dan typ ik een reactie en dan denk ik; wat voegt het nu eigenlijk toe?
En dat had ik bij het typen van deze reactie ook
Laatje
Geplaatst: 19-10-09 11:41
Idd erg herkenbaar, vaak ben ik aan het typen soms een heel verhaal en dan denk ik ach weet je wat laat maar zitten en dan haal ik het allemaal weer weg
jup, ik ook. Dan denk ik: mwa, wat maakt het eigenlijk ook uit.. Of dat ik vergeten ben op verzenden te drukken en als ik dan thuis kom dat ik denk, waarom wilde ik dit eigenlijk plaatsen? Dan klik ik gewoon weg..
Haha dat heb ik nou ook heel vaak hele reactie getypt, en voor ik op verzenden druk denk ik bij mezelf, voegt dit nu echt iets toe aan het topic? en dan klik ik toch maar weg
Ik heb het ook wel eens. Dan wil ik me mengen in een discussie, heb ik een verhaal getypt, maar heb ik er ook eigenlijk niet zo'n zin in, omdat het misschien wel zo'n eindeloze discussie wordt. Dan lijkt het me verstandiger om het toch maar niet te plaatsen...
Lins_Vetra
Geplaatst: 19-10-09 12:27
O jaaaa zo vaak! Zeker in pittige discussies. Dan heb ik een heel verhaal en dan denk ik vaak: Nee laat maar het wordt toch niet gelezen of verkeerd opgevat etc.
Ook bij ITP heb ik vaak al een reactie klaar, maar haal ik dan toch maar weer weg.
Dat heb ik eigenlijk altijd, daarom heb ik nog niet zoveel berichten in vergelijking met andere. Ik heb nogal een erg sterke mening en ik wijk daar dus nooit vanaf ( zelfs bijna niet eens als ik weet dat ik ongelijk heb), dus dan heeft het toch geen zin om er mee in discussie te gaan. Dus dan denk ik láát maar, ik heb er toch niks aan want niet heel veel mensen denken zo hard over dingen dan mij.. Dús dan haal ik het weer gewoon weg!