Gemeen zijn via de PB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 09:31

Ik heb ook nooit zulke pb's gelukkig maar.
Maar wat ik wel denk is dat sommige mensen ontzettend liegen hier op Bokt vergis je niet hoor. En die het zelf ook nog geloven.
En dat je zulke pb's misschien ook wel krijgt omdat je niet zulke aardige opmerkingen maakt niet dat dat het goedpraat.
En sommige mensen kunnen zulke steken onder water geven wat de andere posters niet eens door hebben dat denk ik het bloed onder hun nagels gehaald wordt en ze daarom zulke pb's gaan sturen.
Is maar een idee van mij weet het natuurlijk niet zeker. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:16

bonnefooi schreef:
Maar wat ik wel denk is dat sommige mensen ontzettend liegen hier op Bokt vergis je niet hoor. En die het zelf ook nog geloven.
En dat je zulke pb's misschien ook wel krijgt omdat je niet zulke aardige opmerkingen maakt niet dat dat het goedpraat.
En sommige mensen kunnen zulke steken onder water geven wat de andere posters niet eens door hebben dat denk ik het bloed onder hun nagels gehaald wordt en ze daarom zulke pb's gaan sturen.

klopt ik kom ook meerdere bokkers tegen die een hele fantasie leven hebben....en idd die geloven zichzelf idd...wonen ze volgens hen in een dikke vila, hebben eigen paarden, rijden in een dure auto, zijn fotomodel en ga zo maar door ( was laatst nog ergens in een topic over huizen het geval ) en blijken ze een gewoon doorsnee iemand te zijn met een verzorgpaardje ergens ofzo. Ik snap dat niet, waarom willen mensen rijk lijken?

Elliebelle

Re: Gemeen zijn via de PB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:21

Ik heb wel eens pbtjes gehad, waar mij allerlei dingen naar mijn hoofd gegooit werden, waar ik niks van af wist.
Op zulke dingen reageer ik dan gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:23

ik denk dat het vooral komt omdat mensen zich achter een pc veiliger voelen dan in real life en hebben ze dus een grotere bek of nemen maar een heel andere denkbaar leven aan :) je ziet het eigk best vaak, maarw at heb je eraan denk ik altijd dan. Je bent op i-net lekker anoniem he dus kan je je lekker misdragen, denken sommige mensen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:26

Ik heb het nog niet meegemaakt, maar het gebeurt vast wel ja. Gedeetelijk omdat mensen in hun boosheid reageren, maar ook omdat een reactie (zoals die van je vriendin) heel makkelijk verkeerd kan worden opgevat. Geschreven tekst kan onbedoeld al best gemeen overkomen, terwijl het als grapje bedoeld wordt.

In elk geval, ik zou bij PB's die echt niet kunnen gewoon een mod waarschuwen, die zijn er ook voor om je te helpen bij dit soort dingen :)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:41

Cinnepin schreef:
bonnefooi schreef:

klopt ik kom ook meerdere bokkers tegen die een hele fantasie leven hebben....en idd die geloven zichzelf idd...wonen ze volgens hen in een dikke vila, hebben eigen paarden, rijden in een dure auto, zijn fotomodel en ga zo maar door ( was laatst nog ergens in een topic over huizen het geval ) en blijken ze een gewoon doorsnee iemand te zijn met een verzorgpaardje ergens ofzo. Ik snap dat niet, waarom willen mensen rijk lijken?

Ja of zeggen dat ze bv ZZ-licht hebben gereden en op iedereen zn rijstijl commentaar hebben.
Dus dan snap ik die pb's af en toe wel.
En ook gewoon verzinnen dat ze lastig gevallen worden of gestalkt worden.
Sommige mensen doen alles om zich maar belangrijk te voelen.
Tja en als mensen daar dan achter komen dan krijg je dus zulke pb's. Ik keur dat niet goed hoor. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 22:20

idd bonnefooi

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:28

bonnefooi schreef:
Ja of zeggen dat ze bv ZZ-licht hebben gereden en op iedereen zn rijstijl commentaar hebben.
Dus dan snap ik die pb's af en toe wel.
En ook gewoon verzinnen dat ze lastig gevallen worden of gestalkt worden.
Sommige mensen doen alles om zich maar belangrijk te voelen.
Tja en als mensen daar dan achter komen dan krijg je dus zulke pb's. Ik keur dat niet goed hoor. :D

Tja wat is het nou voor niveau om iemand via PB te gaan lastig vallen omdat diegene leugens verkondigt? Ik vind persoonlijk dat je daar boven moet staan, vooral geen woorden aan vuil maken.

Iemand die een ander gaat beledigen en met de grond gelijk probeert te maken, omdat diegene ergens over liegt, vind ik eigenlijk minstens zielig als zo degene die loopt te liegen. Dat is toch geen niveau voor een volwassene?

(terwijl het eigenlijk heel verdrietig is, want diegene is niet gelukkig met zijn/haar leven en daardoor in staat om dergelijke dingen te verkondingen, ergens is het wel meelijkwekkend. ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:50

Cinnepin schreef:

Is dat echt waar? Heb je dat kunnen controleren?

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:54

Als je googelt komt je al een heel eind.
En vergeet niet dat het paardenwereldje maar klein is.
En je weet het gezegde al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel.
Ik weet ook wel van een bokker dat die boel aan elkaar liegt maar ach de mensen komen er vanzelf wel achter.
En meestal de mensen met de grootste bekken liegen het hardst }>
En ik voel me niet geroepen om gemene pb's te gaan sturen.
Ik had ook geschreven dat ik dat niet goedkeur.

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:59

Ik stuur ook geen PB's van dat soort low level, ik vraag mij wel eens af hoe die mensen zich nu voelen die dit niet laten kunnen, zullen ze dan echt zich zo rot in hun vel voelen dat ze vreemden gaan lastig vallen?

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:22

Ik heb geen idee. Misschien is het wel een kick.
Of zijn ze in het echte leven zielige persoontjes en voelen ze zich nu heel stoer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 21:21

bonnefooi schreef:
Ik heb geen idee. Misschien is het wel een kick.
Of zijn ze in het echte leven zielige persoontjes en voelen ze zich nu heel stoer.

Ik weet niet of het woord 'zielig' op zijn plaats is. Ik denk eerder dat dit mensen zijn die met zichzelf overhoop liggen en zichzelf dusdanig in de weg zitten dat een 'sorrie' er niet van af kan...
Kan toch dat je een discussie verkeerd heb aangepakt?

Ik heb overigens mn eerste scheld PB sinds tijden weer eens binnen, ook van iemand die met zichzelf overhoop lijkt te liggen als ik haar postgedrag zo bekijk.

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 21:42

Ojee := Ik weet van niks hoor :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:37

bonnefooi schreef:
Ojee := Ik weet van niks hoor :+ :D

Nee dat zou toch wat zijn :+
Mijn remedie blijft nog steeds 'negeren' gewoon wegkieperen die handel en laten voor wat het is,
hebben ze dr totaal niets aan.
Want je komt er toch nooit uit.

Dit is nu geloof ik de derde persoon die een scheld PB stuurt en kan je garanderen dat ik deze precies zo behandel als van de vorige twee personen, waar ik overigens geen problemen meer mee heb en gewoon weer mee kan discussieren op Bokt.
Maar goed dat moet je wel kunnen natuurlijk......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:12

Dit heeft een vervolg, en wil ik jullei toch even vertellen wat het effect kan zijn als je niet ingaat op een boze PB van een lid...
Ik heb dit bericht gisteravond dus genegeerd, en vanmorgen stond er weer een PB in mn box.
Ik dacht even...'nee he niet weer...' Dus even gewacht met openen want voor mij was de discussie klaar...
Wat denken jullie? Staat daar een keurig PBtje met welgemeende excuses dat niet echt goed had gelezen wat ik bedoelde...En zich ook wel een beetje schaamde voor haar opmerkingen...

Ik heb haar uiteraard teruggeschreven dat ik dit enorm waardeer en dat ik haar excuses aanvaard uiteraard :) En dat ik heel erg blij was dat ik gister geen boze PB terug heb gestuurd!
Dus mss een opsteker voor de rest die hier wel eens last van heeft :Y)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:14

Heb ik ook wel is gehad.
maaar dan zet ik ze ook naar me foei lijst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:15

_Kimmm schreef:
Heb ik ook wel is gehad.
maaar dan zet ik ze ook naar me foei lijst!

Huh? Iemand die zijn excuses aanbied? :=

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:16

Sorry Chiqa mijn reactie was op de ts. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:19

Ah okay ik dacht al :D

ramona1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:06

gelukkig maak ik dat nooit mee,

maar zulke mensen moeten gewoon verwijderd worden vind ik, ik denk ook als je bewijs hebt, dat de moderators je pb's kunnen lezen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:09

Ik heb het ook wel eens gehad, arme meid had denk ik vreselijk last van de puberteit :=
Maar: ze heeft wel een ban gekregen, want de pb's waren de druppel die de emmer deden overlopen.
Ik zou nu niet eens meer weten welke bokker het was := Zoveel indruk heeft het iig niet gemaakt.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:47

Tsja, ik heb ook wel eens medeleven gevraagd via de PB en mijn verhaal verteld, en dan enorm botte reacties erop terug gekregen... Was ik ook niet blij mee maar heb het maar van me af gezet!

Ik zie tegenwoordig ook steeds meer relbokkers, alleen maar overal zonder argumenten tegenin gaan en de poot stijf houden in discussies. Opzich niks mis mee, maar op een gegeven moment moet je als relbokker toch toegeven dat je niet goed meer bezig bent............

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:48

ramona1983 schreef:
gelukkig maak ik dat nooit mee,

maar zulke mensen moeten gewoon verwijderd worden vind ik, ik denk ook als je bewijs hebt, dat de moderators je pb's kunnen lezen

Ik denk dat verwijdering weinig nut heeft, misschien blokkering op IP-adres wel. Maar er kunnen natuurlijk ook andere mensen op je account als je niet oplet met je inlogwachtwoord en schaduwaccounts zijn ook in de trek..