persoonlijke aanval op bokker in profiel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:28

Slimmerik, ik zeg toch ook helemaal niet dat er wat mis is met haar profiel? Ik zeg toch ook helemaal niet of ik het er wel of niet mee eens bent hoe zij is? En ik zeg al helemaal niets over haar reageren ;)

Ik reageer puur en alleen op het stuk in het betreffende profiel, meer niet! En dan kom ik tot de conclusie dat het gequote deel misschien niet netjes is, maar wat erin staat (wat Arabesk) geschreven heeft ook niet netjes is. Het volgende is een opmerking over de rest van het profiel dat geschreven is in dezelfde trant als Arabesks profiel (en ook nu zeg ik niet dat het één goed of slecht is ; ) )

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:29

russel schreef:
Adil, paps is niet lief ;( ;( , hoop dat hij van plastic is....

?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:30

Chiqa schreef:
xx_Horsiex schreef:
Dit is niet waar, er is mij verteld dat ze precies tussen de regeltjes door weet te spelen...

Tuurlijk, het bokt team gaat jou vertellen wat de werkwijze van Arabesk is :+

Geloof je het toch niet? Mij prima hoor. En ik reageer hier alleen maar omdat er gedaan wordt alsof Arabesk het slachtoffer is maar ze heeft zelf ook aardige praatjes en raakt veel mensen met dingen die ze zegt, dus niet zo gek dat sommige dat eens zat worden,. Ze staat altijd met de vinger te wijzen maar neemt nooit verantwoording voor wat ze zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:30

Beestje op de grond in profiel... ;(

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:31

Chiqa schreef:
Adil18 schreef:
Maar hij haalt iets aan wat Arabesk (volgens mij) over hem heeft gezegd (in een ander forum/topic wellicht?)

Alleen kleuters op de kleuterschool gaan naar de juf en zeggen..."Keesje heeft stom over mij gepraat"
"Keesje is stom"

Kom op zeg we zijn toch volwassenen? Ik trek ook lang niet overal volle zalen, als mijn naam ergens zal vallen zou dat persoonlijk aan mn derriere roesten, ze kennen beter over je banketstaaf dan van je vreten.

Ik ben het helemaal met je eens hoor! Ik zou het zelf ook nooit gedaan hebben en wat ik Slimmerik ook al schreef: ik vind dit kinderkraam van de bovenste plank...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:31

russel schreef:
Beestje op de grond in profiel... ;(

Tja, ieder zijn ding zou ik zeggen, maar ik denk niet dat we in dit topic over jacht moeten gaan discussieren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:32

Nee, maar schrok er wel van....

potverdikkie

Ik heb het profiel nu ook gezien..... Tja, waarom de naam erin?

Anoniem

ik heb arabesk nou nooit echt betrapt op discuseren wat niet door de beugel kan..ok ze heeft een uitgesproken mening, die heb ik ook, als een zich dan aangesproken voelt is dat toch niet haar probleem?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:33

russel schreef:
Nee, maar schrok er wel van....

Sorry :(:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:34

Adil18 schreef:
Daarom...Vraag me trouwens af wie er met schorem bedoeld wordt....Dat zouden die mensen ook niet zo leuk vinden, en dat op een ander forum waar de kans groot is dat zij zich ook niet kunnen verdedigen.... :n

Je wilt niet weten wat er b.v. op fokt over mij geschreven is. Dat ga ik toch niet hier neerzetten? Dat vecht je daar dan maar uit..... (als dat kan :D en anders maar niet )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:36

arabesk heeft een uitgesproken mening........... niet mijn mening, maar ze staat daar wel voor........

ook een groot goed..........

wij zijn het vaak niet eens over dingen, maar als mens kan ik haar ontzettend waarderen...........

@slimmerik.......... je wil ook niet weten wat er op een bepaald ander forum over mij, lovely, sulelitha, echwel en andere bokkers geschreven word.......... toch???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:37

Ja maar Slimmerik, dat haal je zelf aan op fokt, wie de bal kaatst, kennelijk ben je vaak buiten het boekje gegaan en ben je daarom geband op fokt. Arabesk heeft het nog nooit zo bont gemaakt.. :D

Als je het echt erg vind, zou je je toch anders opstellen?? Volgens mij vind je het wel lachuh.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:37

Ach, misschien wil ik dat ook wel niet van mij KiWiKo, en zo zullen er meerdere zijn :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:38

slimmerik schreef:
Adil18 schreef:
Daarom...Vraag me trouwens af wie er met schorem bedoeld wordt....Dat zouden die mensen ook niet zo leuk vinden, en dat op een ander forum waar de kans groot is dat zij zich ook niet kunnen verdedigen.... :n

Je wilt niet weten wat er b.v. op fokt over mij geschreven is. Dat ga ik toch niet hier neerzetten? Dat vecht je daar dan maar uit..... (als dat kan :D en anders maar niet )

Helemaal met je eens hoor (probeer het alleen iets te relativeren...)!!!

Maareh, Slimmerik, zeg nu eerlijk, je bent ook wel een echte b1tch :+ :P

amica2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:38

arabesk is geband op het forum waar die tekst van hem vandaan komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:39

Nou Kim, ik lees dat niet hoor, als je fokt bedoelt, ander forum zegt mij niets, kan mij ook niet voorstellen dat jij door het slijk gehaald wordt....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:39

amica2009 schreef:
arabesk is geband op het forum waar die tekst van hem vandaan komt

Nou ja, dan is ze eigenlijk genoeg gestraft en was die sneer in zijn profiel niet nodig geweest...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:40

Tjongejonge, wat een triest profiel heeft die man. :D
Dat je je zo laat gaan vanwege een medebokker. Heeft zo iemand nou echt niets beters te doen? 8)7
Ik vind het haast eng dat je je zo laat gaan en echt persoonlijk wordt........

amica2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:41

geband om iets anders wat ik ervan begrijp op ip
komt op ander ip terug

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:41

potverdikkie schreef:
Ach, misschien wil ik dat ook wel niet van mij KiWiKo, en zo zullen er meerdere zijn :D

deze snap ik niet, en doorgaans snap ik je best goed........... maar deze moet je in jip en janneke taal even uitleggen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:42

russel schreef:
Ja maar Slimmerik, dat haal je zelf aan op fokt, wie de bal kaatst, kennelijk ben je vaak buiten het boekje gegaan en ben je daarom geband op fokt. Arabesk heeft het nog nooit zo bont gemaakt.. :D

Als je het echt erg vind, zou je je toch anders opstellen?? Volgens mij vind je het wel lachuh.

Maakt niet uit waarom ik geband ben op fokt. Dan zou je nog wel eens kunnen lachen. Maar ik verdedigde me dáár en niet hier op bokt. Zou te gek voor woorden worden als je alle forums hier er bij zou halen in je profiel.

En geband zijn heeft 1 heel groot voordeel: je hoeft er niet meer in te loggen en je blauw ergeren _O-

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:43

Adil18 schreef:
Maareh, Slimmerik, zeg nu eerlijk, je bent ook wel een echte b1tch :+ :P

Tèmt :D }> ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:44

Nou ben ik inmiddels ook wel benieuwd over wiens profiel dit gaat.. kan iemand Pb-en?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:44

KiWiKo schreef:
@slimmerik.......... je wil ook niet weten wat er op een bepaald ander forum over mij, lovely, sulelitha, echwel en andere bokkers geschreven word.......... toch???

Zeg dat wel :j En dat hou je dan ook op het andere topic tòch ?? _O-