TS, gewoon die verklooiers temmen en dan hopen dat het team zoveel ballen heeft om deze mensen erop aan te spreken i.p.v. topic te sluiten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:slimmerik schreef:Tja, dat dit zomaar toegestaan wordt
TS, gewoon die verklooiers temmen en dan hopen dat het team zoveel ballen heeft om deze mensen erop aan te spreken i.p.v. topic te sluiten.
Waar heb je moeite mee dan?
Abeltje77 schreef:Ik geloof nooit dat dit lang gaat duren, want dit is toch 'bokker bespreken' of 'op de man spelen' ofzo?
MamboBeach schreef:Het gaat er voornamelijk over dat mensen hun wil en mening op willen leggen bij andere bokkers, zo moet het en niet anders...
Zaina schreef:Wat ik pas stom vind, is dat er nu 1 iemand compleet zwart gemaakt wordt in dit topic, en dat iedereen met elkaar nu over haar aan het roddelen is en dat niemand gewoon hardop durft te zeggen: we hebben het over arabesk.
stuur haar lekker zelf een PB als je je zo aan haar irriteerd.
Zaina schreef:Wat ik pas stom vind, is dat er nu 1 iemand compleet zwart gemaakt wordt in dit topic, en dat iedereen met elkaar nu over haar aan het roddelen is en dat niemand gewoon hardop durft te zeggen: we hebben het over arabesk.
stuur haar lekker zelf een PB als je je zo aan haar irriteerd.
randie schreef:ik lach me rot, de namen die voorbij kwamen zijn helemaal niet diegene die het "lastigste"zijn of het meest
aanwezig.