Ik heb gelezen dat in IE ook je 'internet geschiedenis' er iets mee te maken heeft.
Windows 7 Bart Ik hoef maar 1 ding te klikken en ben alle internet geschiedenis kwijt Had ik dus idd al gedaan, hij was daarna nog wat aan het flipperen, maar het nieuwe logo lijkt nu te willen blijven Dus
Ik moet eerlijk bekennen dat dit voor een leek (en ook voormij eigenlijk) niet te ontcijferen is.. Het is dat ik weet dat het bokt is, maar je lees het er niet aan af. In tegenstelling tot het oude icon dat ik hier ook nog in een tab open heb..
Ik zie hem hier wel, maar ik moet zeggen dat ik hem niet heel mooi vind.. Hij is erg onduidelijk, moest ook goed kijken wat het was. Misschien zouden dikkere lijnen al een heel verschil maken. Dit is zo'n gepriegel
Mensen die hem onduidelijk vinden, welke browser hebben jullie? Ik zit ff te kijken maa rik heb hem dus in Chrome en daar vind ik hem niet onduidelijk (voor zover IETS echt duidelijk kan zijn op dat formaat) in IE is het bibberiger om te zien op de een of andere manier, en Opera moet ik toegeven is op de donkere tabs een ramp, maar is geen veelgebruikte browser
Wel vind ik het jammer dat er nu pas feedback komt, terwijl héél weinig mensen de moeite daarvoor hebben genomen in alle keren dat dit topic omhoog geschopt werd gedurende 5 maanden...