Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tessyke schreef:nee want op de banlijst kan je wie en waarom gabant is
Cayenne schreef:tessyke schreef:nee want op de banlijst kan je wie en waarom gabant is
Dat is precies hetzelfde als te kakken zetten, want wie bewijst dat die personen terecht een ban hebben gekregen?
en zo kun je nog uren doorgaan. We zitten nu eenmaal met z'n allen op een forum met beleid, en zonder beleid zou het helemaal een zooitje zijn.
Wanneer je je aan de regels houd is er niets aan de hand
tessyke schreef:Cayenne schreef:tessyke schreef:nee want op de banlijst kan je wie en waarom gabant is
Dat is precies hetzelfde als te kakken zetten, want wie bewijst dat die personen terecht een ban hebben gekregen?
en zo kun je nog uren doorgaan. We zitten nu eenmaal met z'n allen op een forum met beleid, en zonder beleid zou het helemaal een zooitje zijn.
Wanneer je je aan de regels houd is er niets aan de hand
ja maar waarom dan nog eens het uitsmeren in een topic?
om nog meer info te winnen dan dat jullie "al maanden" bij elkaar zoeken
Prrrr schreef:Grappig. Deze quote is van iemand uit mijn kennissenkring; wanneer het over hem of over zijn vrouw gaat, zal ik me altijd van commentaar onthouden. Dat hoort zo, volgens mij, en ook volgens het team. Er zijn mensen uit het team hecht bevriend met andere bokkers, en die zullen zich in die gevallen weer van commentaar onthouden.
Ik vraag me af hoe onafhankelijk je moet zijn om een oordeel te kunnen vellen. Juist om te voorkomen dat willekeur beslist, moeten er argumenten gegeven worden, en zijn er veeeeel modmeningen nodig om tot een beslissing te komen. De machtssfeer waarvan gesproken wordt herken ik niet. Zou ik die wel herkennen, dan was ik geen mod. Macht vind ik, als jurist, de slechtste manier van beslissingen nemen.
tessyke schreef:ik stel niets voor
net zoals billy zei: er word toch niet geluisterd
sporter schreef:Dat is heel goed van jouMaar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet. Maar dat betekend dus wel dat het geen objectief systeem is. Dan zal je namelijk een groep mods moeten hebben die helemaal niks met bokt van doen heeft.
Je kan je uberhaubt afvragen of het wel mogenlijk is een volkomen objectief ban systeem te maken.
nickyu schreef:een topic openen voor de bot ?
kan soms verrassende info geven
Cayenne schreef:tessyke schreef:ik stel niets voor
Dan heeft het weinig zin voor de mods om dingen uit te leggen.
Je moet wel zo open en eerlijk zijn om mensen de kans geven
Tieneke schreef:tessyke schreef:ik stel niets voor
Zo is het wel heel erg gemakkelijk he. Commentaar geven maar als puntje bij paaltje komt zelf niet weten wat er dan beter moet. Als je echt verandering wilt, zeg je op een duidelijke manier wat je ideeën zijn, dan ga je daarvoor.
Cayenne schreef:Billy schreef:Oh ja, als ik ineens een permaban heb, weten jullie waar het aan ligt
Wat een onzin. Alsof je voor het verkondigen van je mening hier gelijk een permanente ban aan je broek hebt hangen.
Je moet het niet overdrijven natuurlijk.