pharagirlke schreef:En voor het zelfde geld was het wel wat anders geweest, was bokt er achter gekomen en hadden ze haar waarschijnlijk kunnen ompraten om toch naar haar ouders te gaan. Soms moet je bij meerdere dingen stilstaan Shiloh, bokkers bedoelen het heus niet altijd slecht ook al word het wel vrijwel altijd zo opgevat.
Als een TS iets niet wilt prijsgeven, moet je daar niet om doorzeuren. IMO moet je dan gewoon besluiten de TS te adviseren naar haar ouders te gaan als er iets heftigers aan de hand is. Eventueel met een voorbeeld voor het afschrik effect. Zoals het nu is verlopen was het ook niet bepaald constructief. Ipv goed bedoeld advies, werd TS volledig in de grond gestampt wat voor een dom onverantwoord mens het wel niet was. Nee, dat is lekker respectvol. Ik zeg overigens niet dat jij dat gedaan hebt. Ik benoem puur de richting die dat topic uiteindelijk is ingeslagen.
Maar goed, we draven nu wel erg lang door over 1 bepaald voorbeeld, terwijl die gewoon bedoeld was het principe te benoemen. Het principe van mijn punt leek me duidelijk, althans, voor mij in ieder geval wel