Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HannahFrouk schreef:Ik vind het wel een goed idee en leuk dat het uitgevoerd is.
Maar het rechthoekje valt me nauwelijks op, sorry. Kan het niet een stuk dikker/vetter zodat het wat beter opvalt?
Of idd op de plaats van het cadeautje een dikke vette rooie PUNT of zo (zoiets als eerder neergezet is).
Ik moet nu nog heel goed kijken wie er nu TS is.
Maar nogmaals wel een heel goed idee!
Anna01 schreef:Ik versta niet dat mensen kunnen zeggen dat ze zich nu al doodergeren aan het kadertje.
het is een heel onopvallend, dun kadertje. Bart heeft al gezegd dat hij gaat kijken voor HK eruit te halen. Dus dit moet geen 100 keer herhaalt worden denk ik.
crossmonster schreef:Anna01 schreef:Ik versta niet dat mensen kunnen zeggen dat ze zich nu al doodergeren aan het kadertje.
het is een heel onopvallend, dun kadertje. Bart heeft al gezegd dat hij gaat kijken voor HK eruit te halen. Dus dit moet geen 100 keer herhaalt worden denk ik.
Ik weet niet of jij veel HK topics volgt, maar in die topics is het echt storend , omdat helemaal niet van belang is wie de TS is.
Ik heb er overigens nooit behoefte aan gehad, vanuit de onderwerpenlijst kijk ik altijd naar de TS en onthou die naam gewoon
Dus wat mij betrefd mag er in profiel ook ergens een vakje zijn waar je deze functie kunt uitschakelen
Anna01 schreef:Ik versta niet dat mensen kunnen zeggen dat ze zich nu al doodergeren aan het kadertje.
x_Marr schreef:Zit je toevallig in een HK topic en ben je daar ook de TS van?
Als je bij iedere post die je dna post weer zo'n prachtig randje om je naam krijgt.. tja
WildWings schreef:Schrok me ook rot eerst haha, maar vind 't een super optieSlim bedacht van de TS en snel uitgevoerd, helemaal top!
x_Marr schreef:Zit je toevallig in een HK topic en ben je daar ook de TS van?
Als je bij iedere post die je dna post weer zo'n prachtig randje om je naam krijgt.. tja
Is dit serieus? Maak je je nou echt druk over zo'n banketstaaflig randje?