De humor op bokt is tegenwoordig zoek.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Re: De humor op bokt is tegenwoordig zoek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:05

Alweer niet goed gelezen Japser.
Ik zei dat het een constatering was, niet de waarheid ;)

En ik zeg ook niet dat het een "zeurtopic" is. Jij trekt blijkbaar conclusies over mijn constatering, wat ik zelf niet doe.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:06

:D
en zo kunnen we er met gemak een zeurtopic van maken. Veel 'oude' bokkers hier, dus moet vrij snel te regelen zijn ;) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:38

*check*
Maar ik vraag me nu wel af wie er aan het zeuren zijn. Een aantal vanwege het slotje, wat dus geen zeuren is maar juist een duidelijke kennisgeving van ongenoegen. Dan is er een aantal dat daarover zijn mening dumpt en dat valt bij mij dan weer wel onder zeuren. Over elkaar wel te verstaan.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:39

Correct 8-)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:00

_Vanes_ schreef:
De humor en gezelligheid op bokt is inderdaad zoek. het was een leuke tijd, tot een jaar terug, waarin regeltjes van wat waar hoort te staan ,wat ruimer waren en daardoor je een leuke club mensen, met gezamelijke intereses, kon opbouwen.
Helaas is dat niet meer zo,....voor een lach en een traan en veel slap geoewe h*er kan je soms nog in de HK terecht.
Jammer,erg flauw van het bokt-beleid, maar that's live........dingen veranderen.
WN-bokker van toen.

Ik quote een willekeurige opmerking.. ik lees er in dit topic wel meer.

Wat betreft dat gesloten topic ben ik het met jullie eens dat dat wat onnodig was en dat het gewoon een leuke grap was. ( heb er uitgebreid om gelachen en was er ook ingetrapt :D )

Máár.. hoe sommige van jullie over bokt praten.. Sorry dat ik het zeg, maar bokt is toch gewoon leuk voor erbij? Een forum waar je kan praten met andere mensen die in de paarden zitten? Sommige van jullie doen alsof jullie halve leven er vanaf hangt als het even wat strenger in een forum is.. Ik heb er overigens geen last van en kan nog prima lachen op dit forum.. En dat het topic uiteindelijk verplaatst is naar KH lijkt mij niet meer dan logisch.. de grap was er en daarna is het gesloten ( das wat minder) maar bij het openen weer op de goede plaats ( volgens de regels, waarom een uitzondering?) geplaatst..

Of zie ik het nou zo verkeerd?

absoluut geen aanval ofzo.. en ook niet persoonlijk bedoeld naar iemand toe.. maar ik deel ook even mijn mening..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 18:10

Het topic is op een zondag gestart (fout van mij) waar de meeste mensen over het algemeen niet achter de computer zitten. Het heeft er nieteens een dag gestaan. Het sluiten van het topic komt op mij over als het plaatsen van een pistool tegen het hoofd van iemand die de slappe lach heeft, met de opmerking dat hij stoppen moet met lachen anders krijgt hij de kogel. Het aansluitend weer openen met de opmerking dat we daar verder kunnen lachen: Hoe komt dat over op degene die voor die tijd dat pistool tegen zijn hoofd heeft gehad? Wat denk je, gaat hij met dezelfde vaart door?

Dat is hoe ik het zie, en hoe ik het ervaren heb. Mag je met me eens zijn of niet, dat is MIJN mening.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:11

Ik ben het met jou eens Cassidy

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:15

@Cassidy: Beetje kromme vergelijking ( op een pistool reageer ik 100% anders) maar ik snap je punt. Ik zeg ook duidelijk dat ik het eens ben dat het topic niet gesloten moest worden máár als het dan al gesloten is en weer open gaat snap ik dat ze hem verplaatsen.
@FriesWytske: Snap nooit wat zo'n post toevoegt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:32

Cassidy waarom vraag je niet even na wat de exacte reden is van het tijdelijk sluiten van je topic (OF heb je dit al gedaan)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 18:37

Het staat er toch duidelijk, lees het topic maar door. En het was beslist geen tijdelijk slotje op dat moment.

(Het staat op pagina 4 onderaan de pagina, mocht je niet alles door willen lezen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:55

Sorrie maar kan nergens terugvinden of jij een moderator heb gesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:58

chiqa, dat is ook niet nodig...
de reden staat duidelijk aangegeven in eht vorige topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:04

Dus jij gaat uit van gissen? Asyaa??? Denk jij dan echt dat ze dit topic hebben gesloten vanuit een machtspositie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:06

heb je het nou gelezen?
de reden laat geen twijfel over
en dit gaat helemaal niet over misbruik van machtspositie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:08

Nou wat ik begrijp uit dit topic is dat de moderators dus ingegrepen hebben vanuit een machtspositie...zo komt het althans op mij over vandaar mijn vraag of dit geverifieerd is voor een heel beklag topic te openen over dit beleid.
Zou persoonlijk wel oprecht geinteresseerd zijn wat de exacte reden nu is van dit slotje.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:11

huh waar staat dat Chica?
Volgens mij nergens. Er zijn veel redenen genoemd, maar die volgens mij net niet. Er is wel iemand geweest die iets vertelde over hoe het er op een ander forum aan toeging, maar dat is wat anders volgens mij.. .

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:11

Erg jammer inderdaad.
Wel fijn dat topic weer open is, maar op KH is het te verwachten dat het iets neps is.
Had het even laten zien aan mijn vader, die moest erg lachen toen hij ineens een knuffel zag _O-

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:12

Volgens mij is het slotje eraf :D

Ik durf ook nooit foto's te kijken, vind alles zo snel zielig. Maar zag in dit topic al een reactie van iemand over de foto, dat ie zo schattig was ofzo, dus durfde nu wel :o Echt grappig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:19

ik vertelde idd over een ander forum hoe het er daar aan toe ging (wat niet het meest positieve ding op het internet was)
maar dat was niet over het topic waar we hier over hebben
ik gooide alleen maar een andere kijk en een voorbeeld op het probleem, wat jullie daar mee doen is aan jullie, en jullie mening

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:24

Er moet best een grapje gemaakt kunnen worden! En zeker als het in het HK topic geplaatst wordt, is het leuke van de grap er natuurlijk af. Kunnen er geen mensen meer intrappen ;). Bovendien, het topic behoort gewoon tot het juiste onderwerp. Heeft niks met de huiskamer te maken. Dus mods.. beetje meelachen kan best. Zolang het allemaal niet uit de hand loopt, is het toch prima lijkt mij?

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:26

melsh schreef:
Ontzettend jammer, ik vond het echt een leuke grap!

Ja, ik vond het ook een heele leuke! :D

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:31

Dat topic over de Baffende Hond was grappig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:33

Nou dit kwam anders bij mij wel zo over;

Cassidy schreef:
Het sluiten van het topic komt op mij over als het plaatsen van een pistool tegen het hoofd van iemand die de slappe lach heeft, met de opmerking dat hij stoppen moet met lachen anders krijgt hij de kogel. Het aansluitend weer openen met de opmerking dat we daar verder kunnen lachen: Hoe komt dat over op degene die voor die tijd dat pistool tegen zijn hoofd heeft gehad? Wat denk je, gaat hij met dezelfde vaart door?

Sterre schreef:
(behalve dat er een aantal mods zijn die slotteren blijkbaar erg leuk vinden ),

Vandaar mijn opmerking, je weet er veel van af zo te zien Asyaa voor die paar weekjes dat je lid bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:36

ik weet niet veel van bokt (lees mij reactie's nog een aantal keer en dan zul je dat zien)
waar ik wel veel van weet zijn een aantal andere internet fora's
en ik gaf mijn ervaringen van daar alleen hier weer

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 19:47

iemand nog op zoek naar een dekhengst? kijk even bij paarden te koop, staat een knap beestje bij