Ik zei dat het een constatering was, niet de waarheid

En ik zeg ook niet dat het een "zeurtopic" is. Jij trekt blijkbaar conclusies over mijn constatering, wat ik zelf niet doe.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Vanes_ schreef:De humor en gezelligheid op bokt is inderdaad zoek. het was een leuke tijd, tot een jaar terug, waarin regeltjes van wat waar hoort te staan ,wat ruimer waren en daardoor je een leuke club mensen, met gezamelijke intereses, kon opbouwen.
Helaas is dat niet meer zo,....voor een lach en een traan en veel slap geoewe h*er kan je soms nog in de HK terecht.
Jammer,erg flauw van het bokt-beleid, maar that's live........dingen veranderen.
WN-bokker van toen.
Cassidy schreef:Het sluiten van het topic komt op mij over als het plaatsen van een pistool tegen het hoofd van iemand die de slappe lach heeft, met de opmerking dat hij stoppen moet met lachen anders krijgt hij de kogel. Het aansluitend weer openen met de opmerking dat we daar verder kunnen lachen: Hoe komt dat over op degene die voor die tijd dat pistool tegen zijn hoofd heeft gehad? Wat denk je, gaat hij met dezelfde vaart door?
Sterre schreef:(behalve dat er een aantal mods zijn die slotteren blijkbaar erg leuk vinden ),