Eerlijkheid op bokt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:29

Volgens mij lopen er ècht heel weinig mensen rond die nooit liegen, waarheid verdraaien of overdrijven.

Natuurlijk schiet je er niks mee op als je de situatie verheerlijkt naar je eigen idealen. Ik kan me daarom ook zeker voorstellen dat mensen zich hieraan ergeren. Toch zal je er niks aan kunnen doen. Als de 1 ophoud begint de ander wel.

Mensen zijn gewoon fantasie rijke wezens :D .

Amable

Re: Eerlijkheid op bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 22:14

Ik vind het altijd wel grappig om mensen die je via bokt kent een keer irl mee te maken. Ik ben zelf een makkelijke prater, maar post juist niet zo heel veel. Wel als ik inhoudelijk kan posten, maar kletstopics bijv, weet nooit zo goed wat ik dan nu weer moet schrijven, is allemaal voor mijn gevoel wat oppervlakkig, niet wat andere schrijven, maar wat ik zelf te melden heb. Wie zit er nu in godsnaam op te wachten om te horen dat ik alweer een super rit, training, show oid met Jauke gehad heb?

En als ik dan van die spontane bokkers irl tegen kom, blijken ze helemaal niet zo heel makkelijk te praten. Moet ik ze een beetje uit een schulp trekken en ineens vinden ze duidelijk alles wat ze evt zouden kunnen vertellen maar wat oppervlakkig. Terwijl ik zelf honderduit praat over de meest onzinnige dingen :+

Ik begin ook vaak een post en denk dat halverwege, ach, op deze info zit toch niemand te wachten! Terwijl ik dus irl wel zou gaan praten en uitgebreid vertellen. Eigenlijk heel maf, door dingen op te schrijven moet ik er ineens over na gaan denken en vind het dan ineens allemaal eigenlijk maar een beetje onzinnig :+

Conclusie? (sta nu ook alweer op het punt om toch maar niet te posten :o ) Ik ben op bokt zeker anders als irl, maar ik zal nooit bewust onwaarheden verkondigen :)

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 22:14

Tja mensen hebben er toch echt hunzelf mee.
Hoewel ik moet zeggen toen ik een bepaalde pony te koop zag staan met een bepaald bijschrift (zal niet in verdere details treden) moest ik me sterk inhouden om niet de waarheid te vertellen. (Het is dat ik die mensen 1 a 2 x per week zie).

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 08:13

Je hebt ook veel bokkers die een jaar of 12 zijn, die willen zichzelf ook nog wel eens beter voor doen dan dat ze werkelijk zijn. Het makkelijkste is dan toch om ze terug te pakken met hun eigen woorden.

Ik zelf plaats niet zo heelveel, ik houd me liever bij het lezen.
Op bokt ben ik dus ook niet zo'n "prater", terwijl ik IRL het over de meest onzinnige dingen zou hebben. :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:18

Nou ik zou op bokt niet durven te liegen, er zitten ook mensen op bokt die ik ken. Straks zien die dat ofzo. := :))

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 21:40

Het is sowieso best wel raar dat je niet gewoon je eigen leven durft te zeggen en het dus mooier maak, maar er zijn zat mensen die het ook in irl doen..

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:07

Ach laat die mensen lekker praten, ik weet wel beter.
Degene die het hard roept alles te weten, weet het minst. De mensen die zwijgen weten meestal het meest.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:11

liegen doen wij allemaal. Ik maak mij er ook wel eens schuldig aan de leugentjes om eigen bestwil. Ik ga alleen niet liegen om mijzelf beter te laten lijken dan ik ben. Nou ja, dat klopt ook niet helemaal natuurlijk: leugentjes om eigen bestwil doe je ook om toch aardiger over te komen hahaha :D
Met een leugen heb je alleen jezelf ermee. Het zal mij aan mijn reet roesten of je jezelf een fantastische ruiter vind en de foto's bewijzen het tegendeel :P