Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En inderdaad ook voor die categorieen.
.
Bedankt voor je antwoord. Had geen idee of ze bepaalde mails doorgaven of niet. Duidelijk nu dus...
. Mensen die problemen hebben met EA-transacties en daarvoor eigenlijk bij de EA-mods moeten zijn mailen ook vaak daar de webmasters, net als mensen 'van buiten' die bepaalde topics verwijderd willen hebben nadat ze die zijn tegengekomen op Google. Er zijn ook nog een hoop dingen die ik (gelukkig waarschijnlijk
) niet weet die daar terecht komen.
.
. Zet een paar dames samen op kantoor en je hebt na een tijdje hommeles, zet duizenden paardendames op een forum en eh... je hebt eh... 
. Gwen schreef:zet duizenden paardendames op een forum en eh... je hebt eh...
Maar lang leve dat groepje paardendames en -heren dat het een beetje in goede banen kan leiden en lang leve FZ waar iedereen zijn frustraties in een beleefde vorm kan uiten
Hihi... Het kon veel erger uitdraaien dan dit
, er zijn in totaal een stuk of 50 tot 60 teamleden, het exacte aantal is wat wisselend.
. Ik stak er heel veel tijd in omdat ík dat wilde en niet omdat ik de centen nodig had. Als vrijblijvend heb ik het nooit gezien, absoluut niet, en ik zou het ook een heel verkeerde motivatie vinden als je met de vergoeding het werk dat je nu vrijwillig doet wel goed zou doen en je er zonder vergoeding de kantjes vanaf loopt. Ik ben ervan overtuigd dat een geldelijke beloning niet de oplossing is, wat dat aangaat motiveert een blijk van waardering in de vorm van een schouderklopje of een compliment veel meer.