Bokt is nu wel heel erg langzaam zeg! (alhoewel ik wel wat spul aan het downen ben, kan ook aan liggen...)Ook weer net een 'het is te druk op de site' gehad!
Past dit er ook bij Bart?Citaat:503 Service UnavailableNo server is available to handle this request.Dit kreeg ik nu net, zit hier op mijn werk, heb het nog nooit gehad hier..
Die melding heb ik dus ook keer op keer. al een aantal weken lang.Duurt gewoon steeds minimaal tien minuten voor ik ene pb verstuurd krijg... Vreselijk irritant..Mijn pc doet het overigens alleen met bokt, en niet met andere forums.Ook met andere pc's iedem
AngelsDitch schreef:Begin er haast aan te wennen dat ik alles wat ik typ moet kopieren...Dat doe ik dus inderdaad ook. Doe ik dat niet, kan ik een kwartier op nieuw typen
Bokt is bij mij de laatste tijd s'avonds vooral traag! Krijg dan ook soms de foutmelding 503 Server unavailable.
Nell_ schreef:Bokt is bij mij de laatste tijd s'avonds vooral traag! Krijg dan ook soms de foutmelding 503 Server unavailable.Bij mij ook...Gister kreeg ik ook een 503 fout na 12 uur snachts, dus als het weer wat rustiger wordt...
Traag is hij bij mij niet... maar wel steeds de foutmelding dat de server te druk is.Ik zit nu trouwens op een andere laptop en heb het probleem nog niet gehad met deze...