Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Dan kan je rustig berichten gaan nazoeken op het woordje "rug". Iemand die werkelijk last heeft van zijn rug heeft dat ooit al wel eens eerder vermeld op bokt![]()
Zeker alstie in een HK topic zit.
__Nathalie__ schreef:Mensen gaan echt geen cap op zetten omdat een bokker dat zegt.
En als iemand zegt ik zet geen cap op dat is mijn eigen keus. Dan gaat ook die geen cap op zetten omdat iemand zegt dat die een cap op moet zetten.
Rianneke schreef:Sommige topics zijn wel heel erg bijv die met die stof in de lenzenen idd als iemand van te voren aangeeft bijv last van zijn rug te hebben en je ziet dat diegene verkrampt zit dan weet diegene dat al en hoeft het niet nog 50 keer gemeld te worden naar mijn idee! Had zelf eerst ook super veel last van mijn rug, maar inmiddels is dat aardig opgelost... Maar regelmatig komt wel de pijn terug en dan gaat rijden opeens een stuk minder makkelijk, hoe graag je het ook goed wil doen
![]()
Ook als mensen zelf al dingen aangeven waar ze aan werken hoeft dat naar mijn mening ook niet vaker opgesomt te worden (erg makkelijk een zelfgemaakt lijstje van een ander overtypen...)
En verder ag het blijft internetNiet iedereen kan tegen kritiek...
Rianneke schreef:__Nathalie__ schreef:Geen cap op zetten is gewoon eigenwijs zijn.
Dat ligt eraanAls ik met mijn doorgewinterde paard zonder cap in de zomer rij omdat ik anders erg snel koppijn krijg vind ik dat niet bijzonder eigenwijs van mezelf
Chiqa schreef:Volgens mij is het voor sommige bokkers nog niet eens zo verkeerd om eens een curus 'hoe leer ik omgaan met kritiek' te volgenDan zijn al die smoesjes ook niet meer nodig.
__Nathalie__ schreef:Maar toch ben ik dan te eigenwijs om met 30 graden geen cap op te doen want ook dan kun je vallen
__Nathalie__ schreef:sommige mensen moet ook leren hoe je opbouwende kritiek geeft.
pharagirlke schreef:bij mijn weten kan je niet zoveel slecht doen met je rug in je houding, te hol, te bol of scheef zitten naar een kant. Alledrie zijn niet zo moeilijk te zien.
Rianneke schreef:pharagirlke schreef:bij mijn weten kan je niet zoveel slecht doen met je rug in je houding, te hol, te bol of scheef zitten naar een kant. Alledrie zijn niet zo moeilijk te zien.
Maar waar komt dat dan door?Scheef zitten kan bijv betekenen dat je heup scheef is... Maar ook omdat je bijv een sterke en slappere kant heb kwa houding...
En zo zijn er veel meer dingen...