Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Dat hoeven ze niet....
Een van de mods heeft toegegeven dat ze bepaalde info kon veranderen, oa de woonplaats, en ook onderschriften kon weghalen. Waarom zouden ze dan een ava niet kunnen wisselen?
Ik ben niet zo forumtechnisch, ik wist dus niet dat dit in het gewone programma te regelen is zonder dat je in profielen hoeft te zijn.....
Dat ik op een forum zit, en bepaalde info vrijgeef, is mijn keuze...niet dat iemand anders in mijn profiel zou gaan zitten rommelen om informatie te veranderen....
Dat vind ik dan wel weer inbreuk op privacy...
Maar goed, ieder zn humor, dit was niet de mijne.
RainyDays schreef:Beheerders kunnen avatars veranderen via het gebruikersbeheer.Het werkt niet als "inbreken" op je profiel omdat ze toegang tot alles hebben. Ze kunnen alle opties veranderen zonder op je profiel te komen.
aafje87 schreef:Als je mijn post leest weet je waarom de ava's zijn veranderd, ook bart heeft deze PB in handen gekregen via een normale bokker die zo aardig was hem te forwarden waardoor het complete plan in het water liep en half bokt ineens een 1 april ava had(thanks bart!)
Neonlight schreef:aafje87 schreef:Als je mijn post leest weet je waarom de ava's zijn veranderd, ook bart heeft deze PB in handen gekregen via een normale bokker die zo aardig was hem te forwarden waardoor het complete plan in het water liep en half bokt ineens een 1 april ava had(thanks bart!)
Mwoah, het ging niet helemaal zo. Er zijn een aantal teamleden die ook zo'n pb hebben gekregen. Er waren mensen die er niet bij stil hebben gestaan dat er buiten rood en groen ook nog andere kleurtjes in het team zijn.
Sani schreef:Neonlight schreef:Mwoah, het ging niet helemaal zo. Er zijn een aantal teamleden die ook zo'n pb hebben gekregen. Er waren mensen die er niet bij stil hebben gestaan dat er buiten rood en groen ook nog andere kleurtjes in het team zijn.
Dat is echt dom van hun
Billy schreef:Dat ik op een forum zit, en bepaalde info vrijgeef, is mijn keuze...niet dat iemand anders in mijn profiel zou gaan zitten rommelen om informatie te veranderen....
Dat vind ik dan wel weer inbreuk op privacy...
Maar goed, ieder zn humor, dit was niet de mijne.
Olympia schreef:Toen wisten wij inderdaad al wat het plan was
Alette en ik hebben die middag zo ontzettend veel lol gehad op msn om jullie. De dingen die jullie ons wijs zaten te maken, terwijl wij allang wisten waar het om ging
Olympia schreef:Toen wisten wij inderdaad al wat het plan was
Alette en ik hebben die middag zo ontzettend veel lol gehad op msn om jullie. De dingen die jullie ons wijs zaten te maken, terwijl wij allang wisten waar het om ging
Rock schreef:Olympia schreef:Toen wisten wij inderdaad al wat het plan was
Van Elessar had ik een zeer geschokte PB waarom ik geen één april avatar had terwijl ik dat hele blokjes-PB-idee heb opgestart. Hoeveel had Alette er nou uiteindelijk gehad?
pharagirlke schreef:Wat is er met die blokjesPB's eigenlijk?want die vat ik nog niet