Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benfan schreef:Ik ben er alleen voor als er daadwerkelijk een goed logo komt, ik heb alleen nog maar tekeningen gezien en soms echt aanfluitingen van probeersels dat je je afvraagt waarom iemand dat in godsnaam inzend.
Het oude logo werkt, iedereen kent het al dus mist het echt niet veel beter kan zou ik hem gewoon aanhouden of iemand met kennis dat ding laten ontwerpen, want je wilt toch wel serieus genomen worden als forum?
Knoffer schreef:Benfan schreef:Ik ben er alleen voor als er daadwerkelijk een goed logo komt, ik heb alleen nog maar tekeningen gezien en soms echt aanfluitingen van probeersels dat je je afvraagt waarom iemand dat in godsnaam inzend.
Het oude logo werkt, iedereen kent het al dus mist het echt niet veel beter kan zou ik hem gewoon aanhouden of iemand met kennis dat ding laten ontwerpen, want je wilt toch wel serieus genomen worden als forum?
Er zitten genoeg mensen op het forum met kennis van zaken als een logo ontwerpen.
Menino schreef:ben ik heel raar als ik zeg dat een logo me echt wel het minst boeit van een site
Leuk als ze het gaan veranderen, het huidige logo is ook ok imo.. Om nou een heel actiefront te beginnen om het huidige logo te behouden
...
Inujojo schreef:Ik ben tegen, ik snap wel dat dit logo voor drukwerk moeilijk is, maar als je dat dan wilt, maak het paardje dan zwart of in een andere kleur, maar gooi het hele logo niet om, dit logo is gewoon bokt.