Aanscherping regels HK topics ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottte

Re: Aanscherping regels HK topics ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 22:44

Ik ken Pharagirlke niet , was alleen iets wat mij opviel en wat ik dus hier neerzet :)
Maar ik zal er verder niet op doorgaan aangezien het hier inderdaad niet hoort, maar was maar even een attentie ;) :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:52

Ik vind het zelf nogal overdreven. Zowiezo moet je altijd uitkijken met dingen die je op internet zet. Ik zet ook geen prive dingen op bokt, omdat je weet dat er mensen zitten die het meelezen. Als je niet wilt dat mensen dingen van je weten, moet je het niet openbaar op bokt zetten. Zo simpel is het. Daar heb je pb's voor enzo.

Bovendien, ik lees ook wel eens alleen maar mee, er zijn vaak genoeg topics waar iets in wordt gevraagd, dat ik wel een antwoord weet, maar dat dat antwoord er al 5x staat, tja dan ga ik niet meer reageren, maar dan lees is wel alles. Moet je dan altijd en overal iets posten, zelfs als je niks nuttigs toe te voegen hebt, dan krijg je alleen maar pagina's vol onzin wat nergens over gaat. Ik vind het allemaal erg overdreven in ieder geval. Internet blijft internet en iedereen kan meelezen, tja dat is een risico wat je neemt als je prive dingen plaatst.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 05:13

Persoonlijk vind ik de HK al helemaal niets, maar ik hou ook helemaal niet van groepsvorming. Dat moeilijke gedoe overal in de HK topics als er een "nieuwe" bijwil vind ik helemaal onbegrijpelijk. Maar goed, een hoop mensen vinden dat blijkbaar erg fijn.

Verder blijft het mij verbazen dat er mensen zijn die denken dat ze op het internet "veilig" kunnen zijn. Alles is te hacken, zelfs de FBI page is gehacked.
Dingen waarvan je niet wilt dat andere mensen dat lezen moet je eenvoudigweg niet op het internet plaatsen.
Je zit niet in een besloten groepje te praten, iedereen kan gewoon meelezen en reken er maar op dat er veel meer mensen meelezen dan je denkt.
Een wachtwoord erop (wat ik overigens helemaal onzinnig zou vinden) zal ook geen veiligheid bieden. Mensen die het echt willen lezen kunnen dat vrij eenvoudig omzeilen, je moet alleen even weten hoe. ;)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:47

ik heb helemaal geen problemen met 'nieuwe' mensen in 'ons' HK topic. Ze worden hartelijk verwelkomd.
Alleen nu is er een mee lezer die nu post en nu aan het stoken is. Dát vind ik jammer. Maar een wachtwoord gaat wel heel ver