Denk je anoniem te zijn op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re: Denk je anoniem te zijn op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:26

ik heb mezelf gegoogled en kom mezelf wel aardig wat keren tegen

maar alleen over uitslagen met mijn paard, kan ik me niet zo druk over maken Haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:27

Best wel wat mensen die ik ken zitten op bokt dus ik ben niet echt anoniem ofzo. Ik vul ook wel gewoon mijn profiel in. Maar heel persoonlijke dingen ga ik niet op bokt zetten.

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:33

als ik mezelf google, dan krijg ik allemaal uitslagen van competitie klimmen, van 2006 en 2007 Huilen van het lachen

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:40

Nee, want ik weet hoe makkelijk het is om op internet iemand na te trekken.
En dan bedoel ik niet alleen op Bokt, maar ook daar buiten.

Daar houd ik dan ook rekening mee, en de écht persoonlijke dingen zijn ook niet op Bokt terug te vinden.
Ik zal ook niet snel een topic aanmaken met mijn problemen.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:43

Ik heb niet het idee dat ik anoniem ben op bokt nee Lachen
Zeker omdat ik hier ook verschillende mensen ken...
En ja, mensen kunnen zo te weten komen wie je bent, ook als je ze niet kent.
Ik zet dus ook niet zomaar alles op bokt...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:48

Zeer zeker niet Clown
Ik gooi een heleboel van mezelf op bokt, maar dan vooral in de HK topics, en dan waar ik al wat langer zit

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:13

Er zijn van mij trouwens niet veel mensen die weten dat ik op bokt zit, maar 1 ex van de 2, mijn ma ziet het vast weleens openstaan en op mijn werk lopen ze vaak zat voorbij. Of ze het nazoeken zei ik al eerder, moeten ze zelf weten, maar ik ben een tijdje heel weinig geweest omdat toen het uit was met die ex hij me continu zat te controleren en confronteren met wat ik had geschreven, dus toen ben ik tochwel pissed geworden en heb er een halfjaar amper meer opgezeten Lachen Voorzover ik weet doet hij dat nu niet meer, zoja zijn probleem als hij iets leest wat hem niet aanstaat, zolang ik maar niet te weten kom dat hij dat doet, want dan weet ie waar het gat van de deur is Knipoog We zijn nu nml vrienden, maar ik heb er geen behoefte aan dat mensen me gaan confronteren met dingen die ik hier misschien anders uitleg of die hun niet weten.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:35

Nee, ik ben niet anoniem.
Maar heb verder ook niets te verbergen. Sommige mensen lezen me na, fijn om te weten dat ik interresant ben.
Ben een aantal keren aangesproken op concours, dus nu is het voor mij al helemaal duidelijk dat ik niet 100% anoniem ben..
Ik heb een tijd iemand gehad die me aansprak op alles wat ik hier postte, ik negeerde haar berichten, nu is het over. Lachen

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:37

slimmerik schreef:
Maar waarom heb je je profiel op hyves afgeschermd luxx? Toch een beetje behoefte aan anonimiteit? Haha!

ik heb mijn profiel niet afgeschermd staan.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:39

nee. absoluut niet. er zitten genoeg mensen op die ik ken, en ik wordt ook nogal makkelijk herkent. maar ik ben wie ik ben en plaats dus wat ik wil Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:43

luxx schreef:
slimmerik schreef:
Maar waarom heb je je profiel op hyves afgeschermd luxx? Toch een beetje behoefte aan anonimiteit? Haha!

ik heb mijn profiel niet afgeschermd staan.

Nu niet meer inderdaad. Maar het is wel veelzeggend.... Nicolette, 41 jaar en sinds 11-12-2008 lid met één vriendje.
Prima hoor maar dan zegt mijn profiel op bokt toch meer Haha! (en zelfs dát stelt niks voor)
Dus ik vind het meer een feit van de pot verwijt de ketel Knipoog

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:49

Waarschijnlijk niet, maar 'algemene' mensen kennen me niet via m'n nickname, vrienden zouden het wel herkennen omdat 't ook de nickname is op m'n netlog Lachen

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:58

Absoluut niet. ROFL

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:02

Liezel1 schreef:
Caesar schreef:
Dus nee, absoluut niet anoniem. Tenzij je je profiel leeglaat en je nergens je echte naam vermeldt.

Waarom denk je dat mijn profiel leeg is Knipoog
Er zijn mensen die zo weinig te doen hebben dat ze alles van je uit proberen te zoeken, en ik was niet van plan ze dat op een presenteerblaadje cadeau te doen.

Klik een; profiel
Klik twee; berichten
En dan zie ik binnen een paar sec waar je woont, hoe oud je bent en wat voor werk je vriend doet. Verder ben ik niet gaan speuren, dus weet niet of ik je echt zou kunnen "traceren". Is ook niet mijn bedoeling, maar om maar aan te geven dat al is je profiel leeg, je toch veel over iemand kan vinden. Misschien niet op een presenteerblaadje, maar wel binnen twee klikken en een zoekwoord. vrees niet, ben geen stalker type die te weinig te doen heeft, maar je reactie was te verleidelijk om er niks mee te doen.

Dus idd alleen op bokt zetten waar je ook irl mee geconfronteerd wil worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:06

Volgens mij kan je hier niet anoniem zijn als je enigzins normaal post. Je hebt het toch al snel over je paard en op die manier ben je makkelijk te vinden..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:09

Grit schreef:
Klik een; profiel
Klik twee; berichten
En dan zie ik binnen een paar sec waar je woont, hoe oud je bent en wat voor werk je vriend doet. Verder ben ik niet gaan speuren, dus weet niet of ik je echt zou kunnen "traceren". Is ook niet mijn bedoeling, maar om maar aan te geven dat al is je profiel leeg, je toch veel over iemand kan vinden. Misschien niet op een presenteerblaadje, maar wel binnen twee klikken en een zoekwoord. vrees niet, ben geen stalker type die te weinig te doen heeft, maar je reactie was te verleidelijk om er niks mee te doen.

Ach ja maar zoveel waardevolle info is het niet toch?? Ze is 23 jaar, vriend zit in de beveiliging, ze heeft cavia's, houdt van preischotel van Maggi, heeft een LG shine en heeft weleens een ondersteunende permanent gehad...

Zozo dat is enge info.... Clown
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 12-12-08 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:09

Relaxed schreef:
Volgens mij kan je hier niet anoniem zijn als je enigzins normaal post. Je hebt het toch al snel over je paard en op die manier ben je makkelijk te vinden..

Ja klopt. Vooral als je wedstrijden rijdt en je noemt hier de naam van je paard dan is je echte naam al te vinden.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:13

Nee hoor, ik ben helemaal niet anoniem Lachen. Geeft niets, ik heb (gelukkig) niets te verbergen. Ik vind het juist gezellig als ik een wildvreemde tegenkom die ook op bokt blijkt te zitten. Dat je elkaar gewoon herkent!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:28

Suzanne F. schreef:
Grit schreef:
Klik een; profiel
Klik twee; berichten

Ach ja maar zoveel waardevolle info is het niet toch?? Ze is 23 jaar, vriend zit in de beveiliging, ze heeft cavia's, houdt van preischotel van Maggi, heeft een LG shine en heeft weleens een ondersteunende permanent gehad...

Zozo dat is enge info.... Clown

Heb ik gezegd dat het waardevolle/enge info is Nors opkijken ???? Wel ff goed lezen wat ik schrijf en wat ik ermee wil zeggen .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:32

Ik ben absoluut niet anoniem op Bokt.
Weet van een paar mensen van m'n oude stal dat ze m'n berichten meelezen en wordt regelmatig gevonden door mensen die ik ken.
Daarom let ik ook op met wat ik schrijf, denk dat 50% van wat ik meemaak bv. niet in een HK-topic komt.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:34

slimmerik schreef:
Nu niet meer inderdaad. Maar het is wel veelzeggend.... Nicolette, 41 jaar en sinds 11-12-2008 lid met één vriendje.
Prima hoor maar dan zegt mijn profiel op bokt toch meer Haha! (en zelfs dát stelt niks voor)
Dus ik vind het meer een feit van de pot verwijt de ketel Knipoog

ik heb er niets aan veranderd, hij was nooit afgeschermd, ik weet niet waar jij gekeken hebt.
en ik zei al;
luxx schreef:
mijn joetjoeppagina staat erin, daar kan je mijn hoofd zien.
en sinds gisteren heb ik daar mijn nieuwe hyvespagina aan toegevoegd.

ik had hier altijd een profiel, maar omdat ik steeds vergat om naar de upload pagina te gaan werden mijn foto's steeds gedeactiveerd en kon ik weer overnieuw beginnen.
daar had ik de balen van dus toen heb ik mijn joetjoep pagina erin gezet.
heb gisteren voor een vriendinnetje die hyvespagina gemaakt maar die heeft mij nog niet toegevoegd en ik vond per toeval iemand anders, en die is nu mijn enige vriendje.
maar hoewel ik in frankrijk woon ben ik nederlandse en kom daar dus ook logischerwijs vandaan, moderator Tanja kent mij persoonlijk dus je zou haar kunnen vragen of ik ben wie ik zeg dat ik ben.
bokkers Botervlieg en IJskonijn zijn bij mij in frankrijk op bezoek geweest.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:35

Volgens mij is het sowieso vrij lastig om anoniem te blijven. Of je moet al echt helemaal niks over jezelf vertellen Tong uitsteken

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:35

Ik ben totaal niet anoniem en vind dat prima.
Ik schrijf hier geen dingen over mensen die ik niet tegen hen heb gezegd, schrijf geen geheimen etc maar ben wel volledig mezelf, dus reageer wel vanuit mijzelf etc.
Verder kan iedereen mijn foto zien, mijn naam en woonplaats en wie mijn paarden zijn. Ik vind dat prima.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:36

Ik ben dus absoluut niet anoniem op bokt. Vind ik ook helemaal niet erg, ik zou ook nooit dingen posten die andere niet mogen weten, omdat ik weet dat het dan altijd bij de verkeerde afzender terecht kan komen Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:40

luxx schreef:
maar hoewel ik in frankrijk woon ben ik nederlandse en kom daar dus ook logischerwijs vandaan, moderator Tanja kent mij persoonlijk dus je zou haar kunnen vragen of ik ben wie ik zeg dat ik ben.
bokkers Botervlieg en IJskonijn zijn bij mij in frankrijk op bezoek geweest.

prima referenties luxx ROFL.. Verward

Ook bij mij komen/kwamen bokkers op bezoek. Feit blijft dat je voor mij en zo ongeveer 99.996 andere bokkers, volkomen anoniem bent ROFL