maar alleen over uitslagen met mijn paard, kan ik me niet zo druk over maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Maar waarom heb je je profiel op hyves afgeschermd luxx? Toch een beetje behoefte aan anonimiteit?
luxx schreef:slimmerik schreef:Maar waarom heb je je profiel op hyves afgeschermd luxx? Toch een beetje behoefte aan anonimiteit?
ik heb mijn profiel niet afgeschermd staan.
Liezel1 schreef:Caesar schreef:Dus nee, absoluut niet anoniem. Tenzij je je profiel leeglaat en je nergens je echte naam vermeldt.
Waarom denk je dat mijn profiel leeg is![]()
Er zijn mensen die zo weinig te doen hebben dat ze alles van je uit proberen te zoeken, en ik was niet van plan ze dat op een presenteerblaadje cadeau te doen.
Grit schreef:Klik een; profiel
Klik twee; berichten
En dan zie ik binnen een paar sec waar je woont, hoe oud je bent en wat voor werk je vriend doet. Verder ben ik niet gaan speuren, dus weet niet of ik je echt zou kunnen "traceren". Is ook niet mijn bedoeling, maar om maar aan te geven dat al is je profiel leeg, je toch veel over iemand kan vinden. Misschien niet op een presenteerblaadje, maar wel binnen twee klikken en een zoekwoord. vrees niet, ben geen stalker type die te weinig te doen heeft, maar je reactie was te verleidelijk om er niks mee te doen.
Relaxed schreef:Volgens mij kan je hier niet anoniem zijn als je enigzins normaal post. Je hebt het toch al snel over je paard en op die manier ben je makkelijk te vinden..
Suzanne F. schreef:Grit schreef:Klik een; profiel
Klik twee; berichten
En dan zie ik binnen een paar sec waar je woont, hoe oud je bent en wat voor werk je vriend doet. Verder ben ik niet gaan speuren, dus weet niet of ik je echt zou kunnen "traceren". Is ook niet mijn bedoeling, maar om maar aan te geven dat al is je profiel leeg, je toch veel over iemand kan vinden. Misschien niet op een presenteerblaadje, maar wel binnen twee klikken en een zoekwoord. vrees niet, ben geen stalker type die te weinig te doen heeft, maar je reactie was te verleidelijk om er niks mee te doen.
Ach ja maar zoveel waardevolle info is het niet toch?? Ze is 23 jaar, vriend zit in de beveiliging, ze heeft cavia's, houdt van preischotel van Maggi, heeft een LG shine en heeft weleens een ondersteunende permanent gehad...
Zozo dat is enge info....
slimmerik schreef:Nu niet meer inderdaad. Maar het is wel veelzeggend.... Nicolette, 41 jaar en sinds 11-12-2008 lid met één vriendje.
Prima hoor maar dan zegt mijn profiel op bokt toch meer(en zelfs dát stelt niks voor)
Dus ik vind het meer een feit van de pot verwijt de ketel
luxx schreef:mijn joetjoeppagina staat erin, daar kan je mijn hoofd zien.
en sinds gisteren heb ik daar mijn nieuwe hyvespagina aan toegevoegd.
luxx schreef:maar hoewel ik in frankrijk woon ben ik nederlandse en kom daar dus ook logischerwijs vandaan, moderator Tanja kent mij persoonlijk dus je zou haar kunnen vragen of ik ben wie ik zeg dat ik ben.
bokkers Botervlieg en IJskonijn zijn bij mij in frankrijk op bezoek geweest.