Sanniejj schreef:Ik weet niet wel lid ik ben, hoe zie je dat?
Je moet even op je profiel klikken, en dan helemaal aan het einde van de link staat een getal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:HorseyDude schreef:Ja, en dan moet iedereen zijn eigen paard ook nog meenemen!
Hoe ga je dat oplossen met de paardlozen onder ons, HD?
nikita_benno schreef:of de mensen die geen trailer hebben
Sodeletuut schreef:nikita_benno schreef:of de mensen die geen trailer hebben
Te paard
Sodeletuut schreef:Whaha NathalieLeuk toch
OH wahha ik zie pas net dat jij het bent
N_B: We kunnen het gewoon ergens midden in nederland plannen en dat dan iedereen een week van te voren weg gaat en dan elke keer 's nachts bij een boerderijtje overnacht
nathalieeee_ schreef:Wat leuk zeg, bijna 100.000. Kunnen we niet gewoon met heel bokt op Utrecht Centraal gaan meeten. Dan halen we de krant vast ook wel; 'Utrecht Centraal bomvol door paardenliefhebbers'.. Wel een goede publiciteitsstunt voor bokt. En dan moeten we allemaal iets herkenbaars aan.. (We kunnen natuurlijk ook mét paard Utrecht Centraal binnengaan, alleen is het NS denk ik niet zo blij met alle hopen die de paarden achter zullen laten
..)
dipstaartje schreef:dat zal dan een gezellige bende worden
nikita_benno schreef:dipstaartje schreef:dat zal dan een gezellige bende worden
ik heb er wel zin in en dan ziet de rest dat bokt ook heel gezellig en dan krijgen we nog meer leden
DarkDreamer schreef:Sanniejj schreef:Ik weet niet wel lid ik ben, hoe zie je dat?
Je moet even op je profiel klikken, en dan helemaal aan het einde van de link staat een getal.
nathalieeee_ schreef:Misschien moeten we het ook gewoon écht doen. Dan moeten we natuurlijk wel meer mensen zien te vinden die mee willen doen, anders staan we daar met z'n 10'en.. Halen we nog het 8 uur journaal niet
nathalieeee_ schreef:Misschien moeten we het ook gewoon écht doen. Dan moeten we natuurlijk wel meer mensen zien te vinden die mee willen doen, anders staan we daar met z'n 10'en.. Halen we nog het 8 uur journaal niet