Strenger optreden tegen afz**ken van andere bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Strenger optreden tegen afz**ken van andere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:12

Pfffffffffffffffffffffffffffffft, waar gáát dit over, zeg......
Als je niet eens meer "dramaqueen" mag zeggen moeten we allemaal onze bekkies dichtgeplakt krijgen van het team, met van die heeeeeeeeeeeeeeeele brede tape....
Verder is de een sneller op de tenen getrapt dan de ander, dat is duidelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:12

Apple schreef:
Dramaqueen vind ik geen scheldwoord hoor?

Als ik het goed begrijp gaat dit hele topic dus eigenlijk over de reactie van Amondi in het topic van Nancy? Waar hebben we het dan eigenlijk nog over Verward

Dat is precies wat ik bedoel: jonge meid plaatst probleem dat precies past bij meiden van haar leeftijd (en had dus beter op een jeugdforum gekunt) en een volwassen bokker die (blijkt nu) een kind heeft met een eetstoornis reageert daar op vanuit haar referentiekader.
Tsja, dat kan botsen ja.

Dat is dus JUIST niet zo Apple, daar gaat iedereen de hele tijd op door, het gaat over het algemeen op Bokt, dat heb ik al eerder gezegt, en ook nog andere voorbeelden aangedragen waar vervolgens overheen wordt gelezen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:13

En ook, een hartafwijking heeft een andere impact op jouw leeftijd dan op een groep oudere mensen (jaaaa Kiwiko je bent nu even oud Nagelbijten / Gniffelen )en als je ervaringen wilt delen, of wilt spuien denk ik dat je bij de jeugd gewoon meer gelijkgestemden vindt. Het is geen minderwaardige afdeling hoor, het zijn gewoon jongeren. Je gaat ook niet op stap in een ouwelullenkroeg toch? Neem ik aan dan. Haha!

KiWiKo

_Nancy schreef:
Maar dat hoef je dan mij niet te vertellen wat jij van mij denkt, want daar gaat t hele topic niet om..
Als je mij een huilenbalk vind, reageer dan gewoon niet! (heb je ook niet gedaan of zo, maar je snapt wel wat i kbedoel)

En als je je niet kunt plaatsen in mijn probleem, dan vind ik ook, reageer dan niet, ipv te gaan lopen schelden en l*llig doen..

dus mensen mogen alleen in jouw topics reageren als ze je de aai over de bol willen geven en het koekje erbij?

En als ze goed advies hebben wat jou niet aanstaat dat is dat schelden of l0llig doen?

en ik bedoelde de post niet zo persoonlijk als jij hem opvat, het was meer een algemene verduidelijking met jouw topic als voorbeeld omdat deze toevallig hier voorhanden is

_Nancy

Apple schreef:

Als ik het goed begrijp gaat dit hele topic dus eigenlijk over de reactie van Amondi in het topic van Nancy? Waar hebben we het dan eigenlijk nog over Verward

Dat is precies wat ik bedoel: jonge meid plaatst probleem dat precies past bij meiden van haar leeftijd (en had dus beter op een jeugdforum gekunt) en een volwassen bokker die (blijkt nu) een kind heeft met een eetstoornis reageert daar op vanuit haar referentiekader.
Tsja, dat kan botsen ja.

Dus mijn probleem past niet die bij iemand van 30?
Nou dat kan dus wel hoor..
vind t nogal onzin dat ik perse bij t jeugdfora terecht moet als t toch om mijn 'welzijn' gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:14

amondi schreef:
[naam] schreef:

Maar dramaqueen is toch een scheldwoord of ben ik nou zo gek of overgevoelig?? En wat verstaan de mods dan precies onder persoonlijke aanvallen?

Mijn zoon uitschelden voor iemand die niet goed is daarboven maag wel???

Uhhh? Heb ik dat gedaan? Ik zeg dat veel mensen dat zo zien, niet dat ik dat persoonlijk zo zie want dan scheld ik mezelf ook uit. En ach, ik ben ook niet goed van boven want ik heb adhd en dus een stoornis. Huilen van het lachen

lesilla

Apple schreef:

Tsja, dat kan botsen ja.

Hmmm daar ga jij ook fout in, wij kunnen niks zeggen over ts. Nu ga jij diagnostiseren over dat ts gewoon wat tienerhormoon problemen heeft. Kan maar kan ook niet, en dan moet je gewoon niks zeggen.
En dan zou de volwassen bokker zeker met achtergrond dit eigenlijk moeten weten.
Dus snap het botsen niet.

Weet je ik heb constant het idee dat mensen wel iets of niets zouden hebben, maar dat is denken en iets anders dan plaatsen. want dat kan echt gevolgen hebben.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 23-11-08 21:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Apple

suleilitha schreef:
Pfffffffffffffffffffffffffffffft, waar gáát dit over, zeg......
Als je niet eens meer "dramaqueen" mag zeggen moeten we allemaal onze bekkies dichtgeplakt krijgen van het team, met van die heeeeeeeeeeeeeeeele brede tape....
Verder is de een sneller op de tenen getrapt dan de ander, dat is duidelijk...

Euhm Sul, wellicht lees je hier dat 'dramaqueen' niet zo'n probleem is.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:15

KiWiKo schreef:
_Nancy schreef:
Maar dat hoef je dan mij niet te vertellen wat jij van mij denkt, want daar gaat t hele topic niet om..
Als je mij een huilenbalk vind, reageer dan gewoon niet! (heb je ook niet gedaan of zo, maar je snapt wel wat i kbedoel)

En als je je niet kunt plaatsen in mijn probleem, dan vind ik ook, reageer dan niet, ipv te gaan lopen schelden en l*llig doen..

dus mensen mogen alleen in jouw topics reageren als ze je de aai over de bol willen geven en het koekje erbij?

En als ze goed advies hebben wat jou niet aanstaat dat is dat schelden of l0llig doen?

en ik bedoelde de post niet zo persoonlijk als jij hem opvat, het was meer een algemene verduidelijking met jouw topic als voorbeeld omdat deze toevallig hier voorhanden is

nee dat bedoel k niet Knipoog
Ik bedoel dat je dan niet l*llig hoeft te gaan lopen doen, of dingen gaan zeggen waar jij toch geen weet van hebt maar alleen vooroordelen, en ik vind 'stel je niet zo aan' nou niet bepaald een goed advies.. Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:15

_Nancy schreef:
Apple schreef:

Tsja, dat kan botsen ja.

vind t nogal onzin dat ik perse bij t jeugdfora terecht moet als t toch om mijn 'welzijn' gaat..

Nou, dan staat het dus op MW en moet je niet verbaasd zijn dat er volwassen bokkers in reageren die wellicht niet zo begripvol reageren als dat je hoopt Lachen . Er is dan dus ook geen probleem Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:16

Ik ben het er wel mee eens dat jouw topic op het gedeelte voor jeugd hoort, Nancy. Een volwassen vrouw maakt zich niet druk om dat soort dingen, getuige ook de reacties hier in dít topic.

KiWiKo

apple........ mag ik hier een link neerzetten van een nu nog lopend topic ook van een jong meiske, waar ook best harde dingen zijn gezegd....... maar waar het allemaal niet zo zout gegeten werd?

Anoniem

suleilitha schreef:
Ik ben het er wel mee eens dat jouw topic op het gedeelte voor jeugd hoort, Nancy. Een volwassen vrouw maakt zich niet druk om dat soort dingen, getuige ook de reacties hier in dít topic.

Fout. Er zijn genoeg volwassen vrouwen die zich daar wél druk om maken. Knipoog

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:17

Apple schreef:
_Nancy schreef:

Nou, dan staat het dus op MW en moet je niet verbaasd zijn dat er volwassen bokkers in reageren die wellicht niet zo begripvol reageren als dat je hoopt Lachen . Er is dan dus ook geen probleem Lachen.

ik vind 'stel-je-niet-aan' niet een erg volwassen reactie..
Dit vind ik ronduit l*llig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:17

@Apple, het was mij ook wel duidelijk dat jij geen probleem hebt met het woord dramaqueen, het was meer de TS die erdoor in vuur en vlam sloeg Knipoog

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:18

volgens mij wordt er over mijn post heen gelezen..
maar ik denk dat er hier binnen een uur ook een slotje op zit..

denk nou eens na voordat je wat post .. het is gewoon een zin .. geen gezichtsuitdrukking .. geen emotie in de stem..
Gewoon een zin

Apple

katiavl schreef:
Apple schreef:

Tsja, dat kan botsen ja.

Hmmm daar ga jij ook fout in, wij kunnen niks zeggen over ts. Nu ga jij diagnostiseren over dat ts gewoon wat tienerhormoon problemen heeft. Kan maar kan ook niet, en dan moet je gewoon niks zeggen.
En dan zou de volwassen bokker zeker met achtergrond dit eigenlijk moeten weten.
Dus snap het botsen niet.

Weet je ik heb constant het idee dat mensen wel iets of niets zouden hebben, maar dat is denken en iets anders dan plaatsen. want dat kan echt gevolgen hebben.

Als TS geen tienerhormoon probleem heeft, maar er echt iets aan de hand is dan heeft ze ook niets aan een topic. Dan kan ze wellicht beter irl hulp zoeken en als dat te lastig is op internet op zoek gaan naar informatie en online help.

Sul, mooi, dan snappen we elkaar Lachen

_Nancy

Juul schreef:
suleilitha schreef:

Een vrouw van 30 mag zich dus niet druk maken om haar lichaam, omdat ze dus 30 is?
Of hoe moet ik dit opvatten? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:19

KiWiKo schreef:
apple........ mag ik hier een link neerzetten van een nu nog lopend topic ook van een jong meiske, waar ook best harde dingen zijn gezegd....... maar waar het allemaal niet zo zout gegeten werd?

Appleee.... mag ik dan een nieuw topic openen wat niet alleen over Nancy gaat maar wat gewoon over Bokt gaat..... ? Word er een beetje slaperig van nu.. Dromen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:19

_Nancy schreef:
Apple schreef:

ik vind 'stel-je-niet-aan' niet een erg volwassen reactie..
Dit vind ik ronduit l*llig..

Dit is geheel je eigen interpretatie van mijn woorden Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:20

Juul schreef:
Dan zijn we het daar niet helemaal over eens. Clown Dus h.oer mag niet en dramaqueen wel? Dus sukkel mag wel een k.lootzak niet? Want die dingen zijn gecensureerd..

Mot je je censuur uitzetten, dan is geen woord erg genoeg. Haha! Omdat die woorden worden gecensureerd op Bokt, zegt imo nog niet dat kloootzak een erger woord is dan sukkel. Het ligt gewoon aan het formuleren van de één en het opvatten van de ander. Dus, wees niet zo'n dramaqueen, stel je niet aan en ga gewoon leuk ergens anders posten. Knipoog

Snappie?
Laatst bijgewerkt door Julia op 23-11-08 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuskipje

idd suleilitha... een volwassen vrouw maakt zich daar juist wel druk om.. de 1 wat meer dan de ander. ik ben 19 dus volwassen (?) en ik maak me ook druk om mijn gewicht Knipoog

Het probleem emt veel bokkes is, dat ze zich neit meer in kunnen leven in anderen, ze kijken alleen naar hun eigen problemen en dat is wat er dus vaak fout is.
De meesten die een topic plaatsen omdat ze het verhaal even kwijt willen rekenen op steun, hópen op steun en als je dan alleen een hoop narigheid hier ook nog over je heen krijgt dan snap ik wel dat je je dan nog beroerder gaat voelen.

KiWiKo

_Nancy schreef:
Juul schreef:

Een vrouw van 30 mag zich dus niet druk maken om haar lichaam, omdat ze dus 30 is?
Of hoe moet ik dit opvatten? Clown

vrouwen van 30 met een rugzakkie........ hebben hele andere dingen om zich druk om te maken........ het kind, het huis, een vervelende ex...... of ze deze maand nog wel rond kunnen komen........ en dat soort dingen Lachen Die zijn niet echt met lijnen bezig hoor, die zijn aan het leven Lachen

_Nancy

Juul schreef:
KiWiKo schreef:

Appleee.... mag ik dan een nieuw topic openen wat niet alleen over Nancy gaat maar wat gewoon over Bokt gaat..... ? Word er een beetje slaperig van nu.. Dromen

juist.. want zoals ik al 3 keer zei; dit is slechts een voorbeeldje van wat er hier gaande is..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:21

Apple schreef:
Dit is geheel je eigen interpretatie van mijn woorden Lachen

psies

Eh.. mijn moeder van 45 heeft ook nog steeds problemen met dr gewicht en hoe zij over zichzelf denkt
Laatst bijgewerkt door Meraki op 23-11-08 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt