Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Dramaqueen vind ik geen scheldwoord hoor?
Als ik het goed begrijp gaat dit hele topic dus eigenlijk over de reactie van Amondi in het topic van Nancy? Waar hebben we het dan eigenlijk nog over![]()
Dat is precies wat ik bedoel: jonge meid plaatst probleem dat precies past bij meiden van haar leeftijd (en had dus beter op een jeugdforum gekunt) en een volwassen bokker die (blijkt nu) een kind heeft met een eetstoornis reageert daar op vanuit haar referentiekader.
Tsja, dat kan botsen ja.
_Nancy schreef:Maar dat hoef je dan mij niet te vertellen wat jij van mij denkt, want daar gaat t hele topic niet om..
Als je mij een huilenbalk vind, reageer dan gewoon niet! (heb je ook niet gedaan of zo, maar je snapt wel wat i kbedoel)
En als je je niet kunt plaatsen in mijn probleem, dan vind ik ook, reageer dan niet, ipv te gaan lopen schelden en l*llig doen..
Als ik het goed begrijp gaat dit hele topic dus eigenlijk over de reactie van Amondi in het topic van Nancy? Waar hebben we het dan eigenlijk nog over![]()
Dat is precies wat ik bedoel: jonge meid plaatst probleem dat precies past bij meiden van haar leeftijd (en had dus beter op een jeugdforum gekunt) en een volwassen bokker die (blijkt nu) een kind heeft met een eetstoornis reageert daar op vanuit haar referentiekader.
Tsja, dat kan botsen ja.
amondi schreef:[naam] schreef:
Maar dramaqueen is toch een scheldwoord of ben ik nou zo gek of overgevoelig?? En wat verstaan de mods dan precies onder persoonlijke aanvallen?
Mijn zoon uitschelden voor iemand die niet goed is daarboven maag wel???
Tsja, dat kan botsen ja.
suleilitha schreef:Pfffffffffffffffffffffffffffffft, waar gáát dit over, zeg......
Als je niet eens meer "dramaqueen" mag zeggen moeten we allemaal onze bekkies dichtgeplakt krijgen van het team, met van die heeeeeeeeeeeeeeeele brede tape....
Verder is de een sneller op de tenen getrapt dan de ander, dat is duidelijk...
KiWiKo schreef:_Nancy schreef:Maar dat hoef je dan mij niet te vertellen wat jij van mij denkt, want daar gaat t hele topic niet om..
Als je mij een huilenbalk vind, reageer dan gewoon niet! (heb je ook niet gedaan of zo, maar je snapt wel wat i kbedoel)
En als je je niet kunt plaatsen in mijn probleem, dan vind ik ook, reageer dan niet, ipv te gaan lopen schelden en l*llig doen..
dus mensen mogen alleen in jouw topics reageren als ze je de aai over de bol willen geven en het koekje erbij?
En als ze goed advies hebben wat jou niet aanstaat dat is dat schelden of l0llig doen?
en ik bedoelde de post niet zo persoonlijk als jij hem opvat, het was meer een algemene verduidelijking met jouw topic als voorbeeld omdat deze toevallig hier voorhanden is
_Nancy schreef:Apple schreef:Dramaqueen vind ik geen scheldwoord hoor?
Tsja, dat kan botsen ja.
Dus mijn probleem past niet die bij iemand van 30?
Nou dat kan dus wel hoor..
vind t nogal onzin dat ik perse bij t jeugdfora terecht moet als t toch om mijn 'welzijn' gaat..
suleilitha schreef:Ik ben het er wel mee eens dat jouw topic op het gedeelte voor jeugd hoort, Nancy. Een volwassen vrouw maakt zich niet druk om dat soort dingen, getuige ook de reacties hier in dít topic.
Apple schreef:_Nancy schreef:
Dus mijn probleem past niet die bij iemand van 30?
Nou dat kan dus wel hoor..
vind t nogal onzin dat ik perse bij t jeugdfora terecht moet als t toch om mijn 'welzijn' gaat..
Nou, dan staat het dus op MW en moet je niet verbaasd zijn dat er volwassen bokkers in reageren die wellicht niet zo begripvol reageren als dat je hoopt. Er is dan dus ook geen probleem
.
katiavl schreef:Apple schreef:Dramaqueen vind ik geen scheldwoord hoor?
Tsja, dat kan botsen ja.
Hmmm daar ga jij ook fout in, wij kunnen niks zeggen over ts. Nu ga jij diagnostiseren over dat ts gewoon wat tienerhormoon problemen heeft. Kan maar kan ook niet, en dan moet je gewoon niks zeggen.
En dan zou de volwassen bokker zeker met achtergrond dit eigenlijk moeten weten.
Dus snap het botsen niet.
Weet je ik heb constant het idee dat mensen wel iets of niets zouden hebben, maar dat is denken en iets anders dan plaatsen. want dat kan echt gevolgen hebben.
Juul schreef:suleilitha schreef:Ik ben het er wel mee eens dat jouw topic op het gedeelte voor jeugd hoort, Nancy. Een volwassen vrouw maakt zich niet druk om dat soort dingen, getuige ook de reacties hier in dít topic.
Fout.Er zijn genoeg volwassen vrouwen die zich daar wél druk om maken.
KiWiKo schreef:apple........ mag ik hier een link neerzetten van een nu nog lopend topic ook van een jong meiske, waar ook best harde dingen zijn gezegd....... maar waar het allemaal niet zo zout gegeten werd?
_Nancy schreef:Apple schreef:Nou, dan staat het dus op MW en moet je niet verbaasd zijn dat er volwassen bokkers in reageren die wellicht niet zo begripvol reageren als dat je hoopt. Er is dan dus ook geen probleem
.
ik vind 'stel-je-niet-aan' niet een erg volwassen reactie..
Dit vind ik ronduit l*llig..
Juul schreef:Dan zijn we het daar niet helemaal over eens.Dus h.oer mag niet en dramaqueen wel? Dus sukkel mag wel een k.lootzak niet? Want die dingen zijn gecensureerd..
_Nancy schreef:Juul schreef:Fout.Er zijn genoeg volwassen vrouwen die zich daar wél druk om maken.
Een vrouw van 30 mag zich dus niet druk maken om haar lichaam, omdat ze dus 30 is?
Of hoe moet ik dit opvatten?
Juul schreef:KiWiKo schreef:apple........ mag ik hier een link neerzetten van een nu nog lopend topic ook van een jong meiske, waar ook best harde dingen zijn gezegd....... maar waar het allemaal niet zo zout gegeten werd?
Appleee.... mag ik dan een nieuw topic openen wat niet alleen over Nancy gaat maar wat gewoon over Bokt gaat..... ? Word er een beetje slaperig van nu..
Apple schreef:Dit is geheel je eigen interpretatie van mijn woorden