Mas schreef:broadway, ik begrijp op zn zachtst gezegt niet erg veel van je post
Maar waarschijnlijk hoort hier een topic met voorgeschiedenis bij neem ik aan?
Ik denk dat ik het begrijp, maar weet niet hoe hierop te commenten.
Er zit waarheid in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:broadway, ik begrijp op zn zachtst gezegt niet erg veel van je post
Maar waarschijnlijk hoort hier een topic met voorgeschiedenis bij neem ik aan?
KiWiKo schreef:wat een getrut!!! bevalt het je niet ga je toch naar de volgende kroeg..........
ik snap het echt niet............
KiWiKo schreef:en op elke internet hoek zit een paardensite
KiWiKo schreef:het is maar net waar je voor kiest![]()
Mas schreef:Yup... en als je je keuze hebt gemaakt aanvaard je daarmee ook de geldende
regels van het forum waar je voor kiest.
Zelfs al ben je het niet met alles eens: je bent en blijft nog steeds te gast...
Mas schreef:Paula schreef:RK mist.
Dát is waarschijnlijk de hoofdreden
Nouks schreef:Mas schreef:Yup... en als je je keuze hebt gemaakt aanvaard je daarmee ook de geldende
regels van het forum waar je voor kiest.
Zelfs al ben je het niet met alles eens: je bent en blijft nog steeds te gast...
Klopt, maar desondanks is een goede community geen dictatuur en blijft vrijheid van meningsuiting gewoon gelden
Vonnie84 schreef:Mowoah schreef:Pokemon; wat was het ook alweer?
Klinkt me zoooo bekend in de oren, maar kan het me even niet herinneren.
[VSW] pony nemen
Dit was Pokemon
En ook hier een minder fanatieke bokker als voorheen. Lees nog wel bijna elke dag, maar post bijna niets meer.
De penny's weten het toch allemaal beter en de meeste onderwerpen zijn uitgekauwt. Dus ben eigelijk ook wel klaar met bokt, maar het blijft zo lekker verslavend
Ik mis ook echt de relletjes, de hoog oplopende meningsverschillen en de mesthoop. Nu is alles maar hetzelfde, beetje doods bijna.
Anya schreef:En wat ik daarbij opvallend vindt is dat het doorgaans behoorlijk zelfregulerende topics zijn. Geen mods nodig en toch behoorlijke discussies. Geeft mij wel te denken over het soort/aantal regels op bokt.