tita schreef:ik roep tegenwoordig IMO helpt ook heb ik het gevoel
Zéker weten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:ik roep tegenwoordig IMO helpt ook heb ik het gevoel
slimmerik schreef:Kir_Ples schreef:Maar even over een ban.
Zoals Runningkawa heeft dus voor altijd een ban, maar als zij een beetje handig is met computers leest ze allang weer met ons mee.
Gewoon een kwestie van je IP aderes veranderen en weer een account aanmaken, niemand die er achter komt.
Zij heeft een BOT = ban voor onbepaalde tijd. In de praktijk komt het erop neer dat je na een jaar de beheerder kunt verzoeken je weer toe te laten op bokt maar dan moet je wel heel veel beterschap beloven. De meeste BOTters voelen hier weinig voor
odetteke schreef:Mijn ow lijst staat ook behoorlijk vol, maar dat is van het oefenow's uitdelen van nieuwe mods
Kir_Ples schreef:Tita als het goed is heb je een PM.
slimmerik schreef:odetteke schreef:Mijn ow lijst staat ook behoorlijk vol, maar dat is van het oefenow's uitdelen van nieuwe mods
Ohhhh, dan is dat bij mij zeker ook gebeurd. Dat ze aan het oefenen waren
tita schreef:Ja als je een ondergeschikt persoon bent met niet al te uitgesproken eigen mening dan gaat het goed en oja als je maar mee banketstaaf op de HAW topic en vooral niet het tegenovergestelde zegt.
Uums schreef:tita schreef:Ja als je een ondergeschikt persoon bent met niet al te uitgesproken eigen mening dan gaat het goed en oja als je maar mee banketstaaf op de HAW topic en vooral niet het tegenovergestelde zegt.![]()
Fijn dat eindelijk iemand me beschrijft als ondergeschikt. Professioneel lukt dat maar nietvandaar die titels
en dat CV
Voornamelijk dankzij een kritische houding, trouwens
![]()
Serieus, ik heb het toch meestal wel laten weten als ik iets las waar ik het pertinent mee oneens was en heb nooit een waarschuwing aan m`n digitale broek gehadEr is trouwens hoop voor de zwaar gefrustreerden: goed formuleren en argumenteren kun je leren
KiWiKo schreef:naaaah das niet helemaal waar karl...........
soms kunnen mensen je tot uiterste drijven