Gaan sommige mod's te ver met hun bemoeienissen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Gaan sommige mod's te ver met hun bemoeienissen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:17

tita schreef:
ik roep tegenwoordig IMO helpt ook heb ik het gevoel Haha!

Zéker weten Ja Ja Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:18

slimmerik schreef:
Kir_Ples schreef:
Maar even over een ban.
Zoals Runningkawa heeft dus voor altijd een ban, maar als zij een beetje handig is met computers leest ze allang weer met ons mee.
Gewoon een kwestie van je IP aderes veranderen en weer een account aanmaken, niemand die er achter komt. Lachen

Zij heeft een BOT = ban voor onbepaalde tijd. In de praktijk komt het erop neer dat je na een jaar de beheerder kunt verzoeken je weer toe te laten op bokt maar dan moet je wel heel veel beterschap beloven. De meeste BOTters voelen hier weinig voor Knipoog

das niet helemaal waar............. als mid heb ik heel wat botters voorbij zien komen die weer wilde bokken Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:19

Krijg je je oude account dan weer, of moet je een nieuwe maken? Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:20

Ik ben bepaald niet op mijn mondje gevallen, maar heb zowel voor als na mijn periode als mod nooit een OW, UN of ban gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:23

Knap hoor, ik heb al een heel strafblad Haha! maar ja, ben geen teammember. Ik heb gewoon niet het vermogen om me wat fijnbesnaarder uit te drukken. Communicatief zwak, zullen we maar zeggen Haha!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:24

Ik heb idd ook een heel strafblad op bokt, echt iets van de laatste tijd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:25

Ik bok nog niet zo heel lang maar ach, het is net autorijden, denk ik dan maar. Ben ook sponsor van het CJIB.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:28

ach ik balanceer ook altijd op het randje, dat weet ik........ soms krijg ik de deksel op mijn neus soms niet......... vaak verdiend, soms niet............. en eerlijk gezegd kan ik me er niet druk om maken........

Ik weet dat ik soms wat direct ben, en ik weet dat niet iedereen dat appricieerd....... en ik weet dat ik ook door kan drammen, en ik weet dat niemand dat appricieerd...... dus ik weet ook dat ik 'straf" kan krijgen voor de dingen die ik post......

en het is dan niet aan mij om dat terecht of onterecht te vinden....... het is aan mij om dat te ondergaan..........

want ik ben nog altijd gast in huize Bokt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:30

Hihi, huize Bokt, enig!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:35

Mijn ow lijst staat ook behoorlijk vol, maar dat is van het oefenow's uitdelen van nieuwe mods Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:43

odetteke schreef:
Mijn ow lijst staat ook behoorlijk vol, maar dat is van het oefenow's uitdelen van nieuwe mods Clown

Ohhhh, dan is dat bij mij zeker ook gebeurd. Dat ze aan het oefenen waren Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:53

Kir_Ples schreef:
Tita als het goed is heb je een PM. Lachen

Nors opkijken niets gevonden in mijn box

bonik wel gelezen jaaa dat mag niet he das heel fout

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:55

slimmerik schreef:
odetteke schreef:

Ohhhh, dan is dat bij mij zeker ook gebeurd. Dat ze aan het oefenen waren Haha!

en lol dat ze hadden tot bij de 5e toen hadden ze zoiets van Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen niet teveel leden verliezen

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:31

tita schreef:
Ja als je een ondergeschikt persoon bent met niet al te uitgesproken eigen mening dan gaat het goed en oja als je maar mee banketstaaf op de HAW topic en vooral niet het tegenovergestelde zegt.

Clown
Fijn dat eindelijk iemand me beschrijft als ondergeschikt. Professioneel lukt dat maar niet vandaar die titels Slim en dat CV Lijst Voornamelijk dankzij een kritische houding, trouwens Haha! *LOL*

Serieus, ik heb het toch meestal wel laten weten als ik iets las waar ik het pertinent mee oneens was en heb nooit een waarschuwing aan m`n digitale broek gehad Lachen Er is trouwens hoop voor de zwaar gefrustreerden: goed formuleren en argumenteren kun je leren Knipoog

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:35

Mijn boktstrafblad is eigenlijk heel kort... ooit een OW gehad, meer niet. Maar ik denk wel dat ik er meerdere keren niet ver vanaf heb gezeten. Tsja, goed argumenteren kan ik wel, maar moet eerlijk toegeven dat ik er niet altijd zin in heb Clown
Doe op mijn werk namelijk hele dagen al niets anders dan argumenteren en formuleren. Sorry Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:36

klopt Uums................ en ik moet zeggen dat het goed ardumenterne en formuleren mij in mijn zakelijk leven heel goed geholpen heeft..........

hier ben ik echter in mijn eigen tijd, en wil ik soms niet al te lang nadenken over hoe ik mijn mening moet formuleren of argumenteren.....

neemt niet weg dat ik heel veel heb geleerd van bokt in mijn manier van ventileren Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:45

Uums schreef:
tita schreef:
Ja als je een ondergeschikt persoon bent met niet al te uitgesproken eigen mening dan gaat het goed en oja als je maar mee banketstaaf op de HAW topic en vooral niet het tegenovergestelde zegt.

Clown
Fijn dat eindelijk iemand me beschrijft als ondergeschikt. Professioneel lukt dat maar niet vandaar die titels Slim en dat CV Lijst Voornamelijk dankzij een kritische houding, trouwens Haha! *LOL*

Serieus, ik heb het toch meestal wel laten weten als ik iets las waar ik het pertinent mee oneens was en heb nooit een waarschuwing aan m`n digitale broek gehad Lachen Er is trouwens hoop voor de zwaar gefrustreerden: goed formuleren en argumenteren kun je leren Knipoog

Nou titels of niet, lezen is niet je sterkste kant..ik had het niet over jou als persoon maar het woordje je stond voor algemeen.
BTW door titels ben je geen beter mens hoor ook niet slechter en ik ken zat bokkers met titels die ow's gehad hebben en ja forumuleren is niet mijn beste eigenschap maar dat heb ik ook niet nodig bij mijn werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:49

Bokkers met titels? Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:55

Je hoeft geen afgestudeerd neerlandicus of professioneel debater te zijn om te kunnen bokken. Volgens mij kan je van iedereen de normale gedragsregels verwachten, iemand in z'n waarde laten, niet schelden, niet belachelijk maken etc... Volgens mij heeft dat weinig met je wel of niet goed uitdrukken te kunnen maken, enkel met beschaving.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:57

naaaah das niet helemaal waar karl...........

soms kunnen mensen je tot uiterste drijven Lachen

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:02

Ik ben het er ook niet helemaal mee eens... op zich zijn normale omgangsvormen voldoende zo lang je niet wilt discussieren op bokt. Zodra je echt in een discussie terecht komt, komt er imo meer bij kijken dan dat alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:05

KiWiKo schreef:
naaaah das niet helemaal waar karl...........

soms kunnen mensen je tot uiterste drijven Lachen

Kortgeleden nog meegemaakt.... iemand walste over menigeens gevoelens heen en tja, dan hou je toch je mond niet. Raar genoeg wordt dan gezegd dat je het maar moet negeren, terwijl degene die constant kwetsend bezig is zijn of haar gang kan gaan en kijk, dát vind ik een aparte gang van zaken.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:08

Diegene wordt daar dan echt wel op aangesproken, als hij/zij echt zo denigrerend/kwetsend bezig is. Verschil is dat je dat dus niet merkt Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:09

Als je het gevoel hebt tot het uiterste gedreven te worden, dan kan je natuurlijk de boel op de spits drijven, zodat je uiteindelijk als twee viswijven op elkaar loopt te schelden. Of je kan de verstandigste zijn en melden dat je op die manier niet in discussie gaat.

Nou zal ik mij niet zo gauw tot het uiterste gedreven voelen op Bokt. Om dat te kunnen bereiken zal je mij persoonlijk moeten raken en dat lukt alleen mensen die belangrijk voor me zijn en niet een redelijk anonieme Bokker.

Wat mij ook altijd opvalt is dat er altijd heel kritisch naar de manier van reageren van de tegenpartij gekeken wordt. Zelfkritiek over de eigen manier van reageren is op Bokt echt met een lampje te zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:10

Nee ik ga er ook wel van uit dat dat gebeurt, Zwartwitje maar het rare is dat je toch vaak ziet dat het gewoon doorgaat en dan denk ik voor diegenen, ga dan ergens anders trollen Haha!