Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SuperPepeijn schreef:misschien is het een idee een forum te starten waar dit soort huishoudelijke aangelegenheden besproken worden en waar "power-bokkers" (5000+ berichten oid?) kunnen meedoen.

SuperPepeijn schreef:fitzroy, ik kom maar met een idee. berichten op SC tellen niet mee ook trouwens. misschien is het ook constructiever zelf met ideeen te komen?

Lovely"]
[quote="Prima schreef:Ik vind alleen dat er eventueel een medezeggenschapsraad kan komen als degene betaalde leden zijn.
.
Betalende bedoel ik eigelijk. Nu ik er zo over denk, heb ik die ene (bij opbod-)wedstrijd voor iets onder je naam nog gewonnen? Heb er niets meer over gehoord? kimmie1988 schreef:Ik vind wel dat iedereen een beetje opvliegerig doet. Het is dus, of die regel (1 uur wijzigen) blijft of niet?? Ik vind wel, Bokt is opgericht door BartVB. Wij betalen niks (misschien een keertje een vrijwillige bijdrage) maar het is en blijft ZIJN bokt!
Je hebt idd auteursrechten over alles dat je schrijft of creeert, daar hoef je niets aan te doen. Alleen is het niet zo dat het auteursrecht zegt dat jij onbeperkte zeggenschap hebt over wat van 'jou' is. Jij hebt het nu eenmaal geplaatst, het is van jou maar dat geeft je niet het recht onbeperkt te wijzigen of het terug te trekken. Stel dat je journalist bent dan heb je zodra je je stuk ingeleverd hebt ook niet meer het recht om iets te veranderen.