Ik zou zweren dat toen ik gister in m'n gebruikerspaneel de office-versie wilde instellen er "bokt-mobile" (oid) tussen stond........ ik helemaal happy........ kwam ik thuis (zodat ik het kon testen), wastie weer weg
De mobiele layout staat nu trouwens online. Nog niet echt af gekregen voor mijn vakantie maar het is (iig op mijn telefoon) redelijk werkbaar. Feedback welkom, betere stylesheets nog meer welkom
Ik vind het nog erg lastig te navigeren in bokt mobiel en ik kon geen topic vinden waar ik dit kan plaatsen.
Ik zit bokt mobiel uit te proberen op de iPhone van mijn vader en ik mis toch nog wel wat dingetjes.
Ik mis heel erg de mogelijkheid onder en boven de pagina de optie ga naar onderaan/bovenaan de pagina. Het is nu zeker met die lange bokt pagina's wel erg lang scrollen elke keer. Zo'n functie zou dan toch wel erg handig zijn. Ook mis ik in de fora de mogelijkheid om naar de tweede pagina te gaan. Maar misschien kijk ik niet goed.
(bovenstaande had ik net in een nieuw topic gezet, maar hier is waarschijnlijk handiger)
(edit) de gewone www.bokt.nl geeft trouwens ook een fout. Je moet perse www.bokt.nl/forums hebben. Maar dat wordt vast al gemaakt.
Vanmiddag nog de oude versie op mijn mob en nu ineens een veel makkelijk werkbaar Bokt! Top. Idd mis ik ook de optie om in één stap maar boven en beneden vd pagina te gaan. Scrollen duurt erg lang. Verder super
Ik vind het helemaal niks, ga uitzoomen om nog een beetje overzicht te houden. Mis dingen die je normaal wel hebt: kan bv niet naar mijn berichten, geen home met laatst bijgewerkte topics. De normale versie was voor mij goed werkbaar, hier krijg ik het grote letterboek gevoel bij.
Bij mij doet bokt het ook super op mn mobiel. Het laden valt op zich wel mee, het is te doen. En het is ook heel fijn als je op de fiets zit , of lang in de bus. Ik gebruik niet de mobiele versie, maar de gewone.
Sinds mijn laptop thuis is gecrashd internet ik daar alleen nog met mn mobiel. Gaat prima. Sommige dingen zijn niet handig zoals dat geen melding krijgt als je pb hebt. Hetis even wennen maar als je bijvoorbeeld internet blox hebt (onbeperkt internet op je mobiel voor 9,95€) dat is het goed te doen.
worden de fotos in de toekomst wel weer zichtbaar op de gsm? Dat vind ik balen. Kan nu geen verkoop topic of iets meer in de gaten gaan houden op mijn gsm, omdat ik de foto's niet kan zien... Kan hem trouwens ook niet meer terug zetten op gewoon bokt via mijn instellingen, maar dus echt alleen op bokt mobile
In bokt mobile staat er bovenaan in het kleine menutje toch "UCP" dat staat voor "User Control Panel" , daar kun je dus ook weer terug naar je oude instellingen.
En wat betreft de foto's, weet niet of dat veranderd is sinds dat ik het geprobeerd heb, maar volgens mij als je klikt op die [img] komt het fototje tevoorschijn. Ik vond dat wel handig, dan word de foto tenminste alleen geladen als je het ook echt wilt.
@ Coydog, mijn berichten staat er gewoon in hoor! Althans, ik heb die veelvuldig gebruikt...
Ik kon er niet op klikken, ja wel je "eigen berichten" maar niet je inbox met pb's.... Nu kan het ook nog zo zijn dat mijn tel het niet aankan hoor, heb er android op draaien.
Rana
Geplaatst: 17-07-09 10:02
hier nog een verslaafde heb m standaard als start pagina op me i-phone.... een app zou ook een leuke zijn.... kuch-hint-kuch