Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silfie35 schreef:Gebruik meestal als ik een vraag heb dezelfde mod.
Even off topic waar staat de lijst waar je kan zien wie er online is is ook wel handig als je snel antwoord wil van een moddie die online is.
arnjojo schreef:Ik heb al genoeg gezeur gehad met een bepaalde mod. Zelf die commissie had geen zin. Het is een pot nat. Zeg jij een ding verkeerd krijg je direct een mailtje! Ik ben hier voor me lol en die mods pfff ...
paardje2005 schreef:Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat tegenpartij om redenen niet meer online is...
Maar ik word daar niet van op de hoogte gesteld..... Mod laat gewoon maar niks meer horen..
arnjojo schreef:Iedereen is hier voor z'n lol, Arnjojo, dat wil niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt. Verder heb jij nooit een bezwaar ingediend bij 'die commissie', dus je bewering dat we allemaal één pot nat zijn is niet echt ergens op gebaseerd.Ik heb al genoeg gezeur gehad met een bepaalde mod. Zelf die commissie had geen zin. Het is een pot nat. Zeg jij een ding verkeerd krijg je direct een mailtje! Ik ben hier voor me lol en die mods pfff ...
arnjojo schreef:Ik heb al genoeg gezeur gehad met een bepaalde mod. Zelf die commissie had geen zin. Het is een pot nat. Zeg jij een ding verkeerd krijg je direct een mailtje! Ik ben hier voor me lol en die mods pfff ...