Niet serieus worden genomen door modies!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardje2005

Niet serieus worden genomen door modies!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 17:10

Ik had ongeveer een week geleden een pb naar een mod gestuurd over een bokker die niet zo leuk deed.
Kreeg vrij snel een reactie terug dat de mod ook de andere kant van het verhaal te horen wil krijgen... nou prima kan ik meeleven.

's avonds nog geen reactie van mod. Dus maar even pb of ze al wat weet. Pb terug, nee ben nog aan het praten met tegenpartij... prima...

Nu zijn we al heel wat dagen verder en hoor gewoon niks meer van de mod.

Ik zag dat zowel mod als tegenpartij zweer regelmatig online zijn.

Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat tegenpartij om redenen niet meer online is...

Maar ik word daar niet van op de hoogte gesteld..... Mod laat gewoon maar niks meer horen..

Ik vind dit niet kunnen.... Ik hou niet in de gaten wat tegenpartij allemaal uitspookt. Juist ook om eventuele confrontaties niet weer aan te gaan(advies mod).

Ik vind dit zeer slecht van de mod in kwestie, en zou graag mijn beklag willen doen over deze mod.
Maar waar kan dan?

marlies85

Re: Niet serieus worden genomen door modies!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:14

Misschien even iemand van de bezwaarcommissie pb-en?

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 17:14

Bestaat dat??? En waar kan ik dat vinden?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:15

Misschien even een pb'tje naar de betreffende mod doen? En waarom word je dan gelijk niet serieus genomen? Kan toch gewoon vergeten zijn?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:15

Bij de bemiddelaars kun denk ik wel met je klacht terecht

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:16

Vergeten, of te druk, of zit nog te wachten op reactie van iets of iemand.

Ik zou het nog even tijd geven. Als je echt niet wachten kunt wellicht de mod in kwestie even pm-en.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:17

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:19

Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik wilde heel erg graag een topic van mezelf op slot, wegens persoonlijke omstandigheden. Heb 3 keer gePB't, niks terug gehad.. Vind dat ook niet kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:22

Goh, dat heb ik nou ook. Of je pbt dat je het ergens niet mee eens bent (op een nette manier!) en op n gegeven moment krijg je gewoon niets meer terug..... Verward

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:23

Pb dan een andere mod. Als de ene na 2 of 3 keer niet reageert, dan laat je het daar toch niet bij zitten?? Dan PB je toch nog een andere? Of desnoods nóg een andere?

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 17:26

Ik had in 1e instantie ook een andere mod gepbt. Maar die was maar niet online, dus toen de mod in kwestie gebt. Het zat/zit mij gewoon allemaal erg dwars.

Anders zijn ze ook altijd behoorlijk snel...

En het lijkt mij dat als je ergens mee bezig bent je daar een notitie van maakt om het niet te vergeten.

En als alles anders loopt dan gepland dan vind ik dat je iemand daar van op de hoogte moet stellen.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 19:03

Mods zijn nog altijd vrijwilligers hoor Lachen.

Wel lastig voor je... dat begrijp ik goed genoeg maar dan PB je gewoon een andere mod om je beklag over die persoon te doen. Mods in overvloed Lachen.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 19:08

Lastig inderdaad. Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met mods. Ik krijg altijd vriendelijk antwoord en word goed en persoonlijk geholpen. Maar jammer dat het bij jou zo in de soep loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:28

Voor zover ik weet doen de mods sowieso niks aan pb's ruzie's?
Maar dat maakt verder niet uit, ik krijg eigenlijk ook altijd netjes anwoord, ik zou gewoon even een andere mod pbén dan Lachen

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:33

Gebruik meestal als ik een vraag heb dezelfde mod.

Even off topic waar staat de lijst waar je kan zien wie er online is is ook wel handig als je snel antwoord wil van een moddie die online is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:35

silfie35 schreef:
Gebruik meestal als ik een vraag heb dezelfde mod.

Even off topic waar staat de lijst waar je kan zien wie er online is is ook wel handig als je snel antwoord wil van een moddie die online is.

bij forum index Lachen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:36

het is vrijwilligerswerk.
al heb ik soms ook wel érg lang moeten wachten op een reactie die ik nooit gekregen heb.

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:38

Ik heb al genoeg gezeur gehad met een bepaalde mod. Zelf die commissie had geen zin. Het is een pot nat. Zeg jij een ding verkeerd krijg je direct een mailtje! Ik ben hier voor me lol en die mods pfff ...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 00:24

Mods proberen dit forum netjes te houden en doen dat vrijwillig. Soms kosten dingen wat meer tijd of zijn ze je vergeten. Zou gewoon netjes nog een pb'tje sturen en dan even afwachten. Andere mods kunnen diegene zijn of haar bp niet lezen dus het hangt dan af van die ene persoon.
Geef het wat de tijd. Lachen

steigert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 00:27

Vrijwillig betekend niet hetzelfde als vrijblijvend...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 00:38

arnjojo schreef:
Ik heb al genoeg gezeur gehad met een bepaalde mod. Zelf die commissie had geen zin. Het is een pot nat. Zeg jij een ding verkeerd krijg je direct een mailtje! Ik ben hier voor me lol en die mods pfff ...

de mods ook hoor Haha!

@TS, en het is maar een tip, maar er staat wel een knoepert van een typo in je titel, wat overigens wel de aandacht trekt. Ik hoop trouwens dat je klacht niet nav het topic op LZP is Knipoog

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 00:44

Modjes kunnen niet alles, ik had laatst ook hulp ingeschakeld bij een MOD, heb wel reactie gehad, maar niet de verdere planning.
Zij hebben ook meer aan hun hoofd, en dit is geen ernstige situatie wat mij betreft dan!
Ik zou het nog even aankijken hoe en wat! Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 00:46

paardje2005 schreef:
Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat tegenpartij om redenen niet meer online is...

Maar ik word daar niet van op de hoogte gesteld..... Mod laat gewoon maar niks meer horen..

er is heel duidelijk beleid dat er niets wordt gemeld over het hoe en waarom van sancties aan anderen, dus zo raar is dat niet Knipoog

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:08

arnjojo schreef:
Iedereen is hier voor z'n lol, Arnjojo, dat wil niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt. Verder heb jij nooit een bezwaar ingediend bij 'die commissie', dus je bewering dat we allemaal één pot nat zijn is niet echt ergens op gebaseerd.

paardje2005, ik kan me voorstellen dat je het soms gevoel krijgt dat er niets meer met jouw probleem gedaan wordt, maar een moderator heeft vaak een heleboel zaken tegelijk om aan te werken, naast het gewone privéleven. Ook een mod of BC-lid heeft een baan, studeert, heeft een paard en/of andere hobby's en een sociaal leven (oké, dat laatste vraag ik me wel eens af Haha! ). Als je het gevoel hebt dat je 'vergeten bent', stuur dan gewoon even een mailtje aan de betreffende mod om te vragen of hij of zij toevallig al iets meer weet Lachen .

Als je echt een probleem hebt met iemand kun je niet bij de Bezwaarcommissie terecht, maar je kunt wel contact opnemen met de hoofdmoderators (Mickey, Ibbel, Oscar, Apple of Justy).

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 20:35

arnjojo schreef:

Misschien op een andere manier reageren? Kan het een stuk gezelliger van worden... Clown