Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:das al de 3de keer Tivoli
x_Marr schreef:Achja, wij mogen geen meningen meer geven, wordt direct gewoon een slotje opgegooid, jammer dat ze zich iedere keer weer zo laten kennen.
Nanne schreef:Slotje voor overleg is om ons koest te houden..
In principe is het gewoon een definitief slot.. Zeker op de kritische topics..
Rock schreef:Bokt is flink aan het steigeren na de recente ontwikkelingen
krak schreef:in elk geval staat het forum ff op zenne kop![]()
maar als iedereen ff zou kalmeren en niet elke keer een nieuw topic zou openen, zijn de mods misschien nog wat beter gezind om nog meer info te geven, rk zelf te laten antwoorden en misschien wel 1 topic open te laten staan
dit zou mij (moest ik mod zijn) denk ik op mijn zenuwen werken....
Nanne schreef:Slotje voor overleg is om ons koest te houden..
In principe is het gewoon een definitief slot.. Zeker op de kritische topics..
Leo schreef:Zoals jullie kunnen lezen is er al een uitleg over de door ons gehanteerde term gegeven door Eline.
suusiejj schreef:krak schreef:in elk geval staat het forum ff op zenne kop![]()
maar als iedereen ff zou kalmeren en niet elke keer een nieuw topic zou openen, zijn de mods misschien nog wat beter gezind om nog meer info te geven, rk zelf te laten antwoorden en misschien wel 1 topic open te laten staan
dit zou mij (moest ik mod zijn) denk ik op mijn zenuwen werken....
RK heeft 'zelf' geantwoord.. maar is weggehaald meende ik?
Nijn schreef:Jep tot meerdere malen toe, het verhaal van RK mag niet op bokt geplaatst worden
Eline schreef:Als ik uitleg wil geven over dingen, dan heb ik niet direct een kant en klare tekst voor handen die ik zomaar kan knippen en plakken. Daar wil ik de tijd voor nemen én over overleggen. Vandaar dus een 'slotje voor overleg'.
krak schreef:volgens mij staat het in Nijn haar profiel nog wel![]()
aangezien mods niet op de acounts van leden kunnen en dit ook niet mogen (wordt toch bij hoog en laag beweerd op een ander forum, maar dat betwijfel ik al langer), zal dit er blijven staan tot Nijn dit zelf (moet) wegdoen....