Enige tijd geleden heeft Bokt.nl er meer dan een dag uit gelegen door een hardware storing en vakantie. De (verder heerlijke) vakantie is voorbij en de afgelopen dagen ben ik voor een deel bezig geweest met puinruimen. Aan de ene kant een overvolle inbox, aan de andere kant nog wat problemen op Bokt doordat na de storing de site maar op halve kracht draaide.
Gelukkig kan ik jullie nu melden dat Bokt nu weer op (meer dan) de volledige capaciteit werkt. Arion (een van de webservers) staat helaas nog uit maar tot deze weer aan kan kunnen we een server lenen van Ime waarvoor heel hartelijk dank. Erg jammer dat de storing juist tijdens de Olympische Spelen is, tijdens de OS is het uitzonderlijk druk op Bokt. Het zou nu in iedergeval over moeten zijn met de traagheid van de site. Als jullie toch nog problemen bemerken dan horen we dit, zoals altijd, weer erg graag.
Van de sloomheid heb ik geen last, wel van het feit dat ik geen mails krijg na reactie op topics waarin ikzelf ook geschreven heb Maar ik hoorde dat ook dat verholpen gaat worden! Toppie!!
Hier deed ie het daarnet de hele tijd niet. Ik heb het zó vaak dat Bokt het bij iedereen doet behalve bij mij, ik snap er niets van. Hier is ook al eens een topic over geopend.
Skinfaxi is nog niet helemaal goed afgericht lijkt het. Hij staakte net Wordt aan gewerkt, hij zou het nu iig weer moeten doen (voor zolang het duurt...).