Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naomi_unique schreef:jou topic staat ook op een rare plaats
crossmonster schreef:Sja overal kom je virussen tegen.
Op msn is er ook weer een flink actief.
Dan krijg ik ineens berichten van mensen met check deze site
en dan een vage link eronder
daar trap ik mooi niet in
zydeco schreef:ik heb hem ook geopend in de veronderstelling een leuke site te zien
maar een virus?
merk niks
Loesje88 schreef:Desondanks is het inderdaad niet leuk dat zulke links op bokt geplaatst worden, maar dan alsnog, wat heb je eraan om er een topic over te openen...?
MandyR schreef:Ik weet niet over welk topic jullie het hebben maar wil gewoon even iets over virussen kwijt.
Ik heb een goede scnner op mijn pc zitten die regelmatig alarm geeft. Vorige week begon mijn pc raar te doen dus heb ik hem een keertje extra gescand. Er werd niets gevonden. De laatste nieuwe update erop gezet en weer gescand. Weer niets. Toen heb ik van de site van microsoft een programmatje gedownload wat via internet je pc na kan kijken. Ik heb dat programma mijn pc laten scannen, duurde ruim 2 uur, en na afloop schrok ik mij rot. Ik had dus 11 virussen erin zitten die mijn gewone virus scanner dus niet kon vinden. Heb het programma het probleem op laten lossen en mijn pc start nu weer zonder problemen.
Dus in de toekomst gebruik ik niet meer alleen maar mijn virus scanner ma ga ik ook even regelmatig bij microsoft langs.