Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amondi schreef:Laatst vond ik wel dat een topic daar niet thuishoren, een fietser was aangereden en toevallig bleek dat ook een ruiter te zijn... Maar verder?
Als het nieuwswaarde heeft mag het voor mij blijven staan hoor.
Eventueel zou je een olympisch sticky kunnen maken en voor mij mag dat dan in een apart kader op de VP!
__Jesper schreef:Idd dat OS is best wel onzin. Ze hebben denk ik gewoon wat nodig om de voorpagina te vullen.
Anders staat er helemaal niks op.
Als je wat over de OS wil weten ga je toch naar het subforum? Of ben ik nu gek.
Cayenne schreef:__Jesper schreef:Idd dat OS is best wel onzin. Ze hebben denk ik gewoon wat nodig om de voorpagina te vullen.
Anders staat er helemaal niks op.
Als je wat over de OS wil weten ga je toch naar het subforum? Of ben ik nu gek.
Voor de OS begon hadden we precies dezelfde hoeveelheid nieuws op de voorpagina staan hoor![]()
Alleen gisteren was het even enorm.
Ik weet dus niet precies waar je het over hebt?
__Jesper schreef:Ik bedoel niet alleen de berichten over de OS.
Maar sommige berichten is net 'opvulling' daar word dus ook bijna tot niet op gereageerd,
Cayenne schreef:__Jesper schreef:Ik bedoel niet alleen de berichten over de OS.
Maar sommige berichten is net 'opvulling' daar word dus ook bijna tot niet op gereageerd,
Het gaat ook helemaal niet om de reacties. De berichten worden wel gelezen.
Bovendien is het van tevoren heel moeilijk in te schatten. We gaan echt geen nieuws niet plaatsen omdat sommige mensen het niet interessant vinden. Er zijn altijd wel mensen die het wel leuk vinden, en als paardenforum/nieuwssite kun je wat betreft niet op die manier selecteren denk ik.
Bovendien zijn sommige mensen met die bepaalde interesse nog helemaal niet gewend dat het nu op de voorpagina verschijnt, dus die hebben het nog helemaal niet ontdektSommige wat oudere berichten worden opeens omhoog geschopt met een reactie "hee wat grappig! Ik wist helemaal niet dat jullie hier ook aandacht aan besteden!" Dus het ligt er maar net aan wie en wanneer iemand het leest. Dat wil nog niet betekenen dat je het gelijk als opvulling kunt zien denk ik.
Heb je toendertijd de enquete ingevuld?