Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:..gelukkig niet zeg...
Als ik me ergens aan stoor als ik eens een uitstapje maak naar een anddere site zijn het al die foto's eronder. 3 kwartier scrollen naar het volgende bericht...
Idd, hier heb je de mogelijkheid tot het maken van een profiel, dat is veel fijner.
3Hearts schreef:Signatures bedoel je ?
Die dingen zijn zo irritant, 9 vd 10 zijn met paint gemaakt en veel te groot.Ik heb er tot nu toe maar een paar (3 ofzo) gezien die ook echt mooi waren.
3Hearts schreef:Dat bedoel ik, ja. Op het andere paardenforum waar ik lid van ben hebben ze dat ook, dus ik dacht: misschien wil bokt dat ook... maar het ziet er naar uit dat het niet kan...Signatures bedoel je ?
crossmonster schreef:Gelukkig niet nee, ik heb ook een grandioze hekel aan onderschriften met veel te veel schreeuwende tekst en of smileys ...
crossmonster schreef:Die van jou is er een die ik zeer zeker oversla met lezen....
crossmonster schreef:Die van jou is er een die ik zeer zeker oversla met lezen....
Chiqa schreef:crossmonster schreef:Die van jou is er een die ik zeer zeker oversla met lezen....
Mee eens, ben juist blij dat het niet toegestaan is op bokt en dat er ook grenzen zijn
aan bv de avatars..
Kijk bv maar eens op dit forum http://fjordenwereld.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=28895
HorseyDude schreef:.php?t=28895
Cyntje schreef:Dat gaat daar om ava's,... niet om onderschriften