Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:Dieren hebben geen portretrecht, tenzij (bijvoorbeeld door Bokt) andere afspraken worden gemaakt/regels worden opgesteld mag dat dus inderdaad gewoon.
...wil niet zeggen dat het natuurlijk wel netjes is om voor publicatie even toestemming te vragen aan de eigenaar.
crossmonster schreef:Sja waar kun je je druk om maken... is toch leuk als mensen je paard interessant genoeg vinden om op de foto te zetten?
Miss_Montana schreef:Op bokt worden deze foto's verwijderd. Er moet toestemming van de eigenaren zijn wil je en foto plaatsen van andermans paard geloof ik.
petraaken schreef:Uit het bericht maak ik op dat TS zelf de foto genomen heeft en dus het copyright op de foto heeft. Deze mag hij dus gewoon plaatsen.
crossmonster schreef:Sja waar kun je je druk om maken... is toch leuk als mensen je paard interessant genoeg vinden om op de foto te zetten?
crossmonster schreef:Als jij kunt onderbouwen waarom je paard er dan wel niet slecht uitziet,dan zie ik nog het probleem niet.
Miss_Montana schreef:Heb even het topic in je link bekeken en snap de toegevoegde waarde van de foto echt niet. De vraag is hoe je kan zien of een paard gaat bevallen. Op zich niets mis met die vraag alleen vind ik de foto erbij wel brutaal.
petraaken schreef:Uit het bericht maak ik op dat TS zelf de foto genomen heeft en dus het copyright op de foto heeft. Deze mag hij dus gewoon plaatsen.
IndianLady schreef:Ik vind het zelf ook wel belachelijk. Dus als de foto gemaakt is door iemand die bij mij op stal loopt, zonder mijn weten die foto neemt en hier op bokt plaatst, heb ik er niks over te zeggen want het is mijn foto niet? Maar het is wel MIJN paard.
Bovendien vind ik het hele topic onzin, meisje doet voorkomen alsof de eigenaar het niet weet, kan het niet goed verwoorden maar vind het een raar topic
IndianLady schreef:Ook goed, een jongen/man dus